Nekad grisen15 | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082682005/

Ditt Hex-ID: 110000142e6b695

Vad är din discord tagg? Grisen15#8360

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tar ut pengar från företaget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja tog ut pengar från Securitas företaget utan att fråga jobb ansvariga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ska berätta lite snabbt, dom tjatade i radion om nån chef va inne och sen efter ett tag så hade de inte fått tag på nån chef så de kallar på mig som var med i Securitas ledningen, ja åker dit till kahlifas då dom säger att vi blivit stämda på 1 miljon kronor då två av våra anställda gjort grovt tjänste fel… Dom följer med mig till kontoret där ja frågar i Securitas chef chatt i dc om ja får ta ut pengar eftersom vi blivit stämda, ingen av cheferna svarar förens långt efteråt då dom tre från kalhifas tjatar på mig å skynda så jag tar ut en miljon helt ovetandes om att ja MÅSTE ta kontakt med en jobb ansvarig före ja tar ut…

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså ska ja vara ärlig så tkr ja absolut inte swedie gjorde fel då han trodde att jag ksk tog ut pengar till mig sj och behöll dom men de ja gjorde var att tog ut en miljon sen direkt swishar de 1 miljon som de sa exakt att ja skulle göra. Så tkr inte nån av mig å swedie gjorde fel då ja var helt ovetandes om att jag behövde fråga jobb ansvariga och ist att ja frågade cheferna som man skulle gjort irl ju…

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen tidigare ban vad jag kan minnas. :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut om jag visste om att ja behövde fråga jobb ansvariga. :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ABSOLUT, kommer ju liksom ALDRIG göra samma misstag igen då ja nu vet att ja måste fråga nån jobb ansvarig om jag ska ta ut pengar. Därför tkr ja ni kan unbanna mig, ALLA kan göra fel, bara göra om och göra rätt för mig nu i framtiden! ;)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka