Nekad grisen15 | Ban överklagan [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082682005/

Ditt Hex-ID: 110000142e6b695

Vad är din discord tagg? Grisen15#8360

Vem var det som bannade dig? Etos

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev lite onödiga saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bannade då en person för Copbait, jag anser att det inte är nått fel alls med den bannen. Jag får då massa pms ifrån den personen att unbanna osv. Han skriver då även i sv chatten att de sv ansvariga ska unbanna han fast jag sagt nej till han i pm. Efter en stund blir han då unbannad, jag hör av mig till staffs och de bannar honom igen. Efter det så får jag indragen sv i samband med för många ”klagomål” och enligt mig så är de klart man får klagomål när man bannar någon som sv, detta gäller ju mig också när jag blivit bannad att jag ger klagomål åt etos. Iallafall i samband med min indragna sv så ber jag sv ansvariga om anledning flertals gånger. Efter en stund får jag anledningen ”för mycket klagomål” jag skriver massa med då William07, jag väljer att skriva skit staffs osv. Finns bevis hos William07 att jag dessutom tog bort meddelandet direkt jag hade skickat de pga att ja kände att det inte var rätt att skriva de vilket tyder på att jag verkligen vill vara kvar på unive och ångrade mig grovt direkt. Han sitter då och skrämdelar våran chat och jyazz lyckas ta en screenshot på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig och rättvis ban, jag skriver meddelanden och det står jag för, men hela allting grundas i att det är grov sv abuse ifrån en kille att tagga sv ansvariga å be de unbanna när de inte ska det. Dessutom att jag inte alls får nå svar i pm och det enda jag får är ”för mycket klagomål” vilket är helt irrelevant. I samband med detta så borde jag få unban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 ban av AO för powergaming. Sedan 2 bans av Philip då jag bytt server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit det meddelandet, men som sagt, jag står för det jag skrev och ångrar det. Men hade inte dessa staffs gjort det på ett opproffisgt så hade jag aldrig skrivit det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självfallet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka