Nekad grisen15 | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ditt discordnamn: Grisen15#8360

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag verkligen älskar att hjälpa folk, vet att ni behöver staffs därför ansöker jag för ja vet att jag är rätt person för jobbet, väldigt många som behöver hjälp och inte kan få de för de är så många som behöver hjälp därför kan jag komma in och jobba snabbare än aldrig som ja ä sjukt bra på! Jag gillar också att hjälpa folk och att dom får hjälp fort för att rp nivån ska stiga till toppen för samtliga spelare och att unive ska bli ännu bättre och att unive ska pushas upp så mkt som möjligt. Jag har varit staff inann några gånger och vill testa på detta en gång till och hoppas och tror att denna gång är den gången jag kommer kunna lyckas som staff och ta mig upp högre i staff teamet. Om jag hade blivit staff så hade jag hjälp till så många som möjligt och banna så lite som möjligt för jag tycker att folk lär sig när man typ skriver till dom elr kickar dom och skriver en anledning men såklart om man bryter emot en regel efter varning så leder det till konsekvenser för personen eventuellt ban. Jag kommer hjälpa så mycket som möjligt i väntrummet för väntrummet är till för folk som behöver hjälp och dom kan bli less när dom får vänta ett bra tag och dom behöver hjälp fort så jag kommer ta deras ärende så fort jag ser det. Jag kommer hjälpa folk i discorden som frågar saker som tex hur ansöker jag elr vad dom får elr ej samt att om dom behöver hjälp av en staff angående nått där jag ser flertals per dag som skriver allt möjligt i chatterna där ingen staff som hjälper till ofta. Jag är lämplig och har kompetens till att bära helper rollen och ska bli en ny rolig utmaning. Jag vill helst bygga på den sociala och lojala rp nivån, vill även få bort all dess lall och skottscenarion samt korruption som förekommer ibland. Jag vill alltså jobba för servern utveckling på ett mycket positivt sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 6h per dag ungefär

Hur länge har du spelat på Unive? Över 1 år, fått 2 indragna medlem och 2 bans mellan detta.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, varit staff innan några gånger, ska absolut inte göra peds eller slarva bort alla chanser utan ska drivande och ansvarighetsframkallande staff arbete! :),

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope, jag har varit alla dessa områden fölrutom donation, jag har ej varit donation innan därav skulle de vara kul att även testa på det.

-rep Du har fått för många chanser på dig och du har slarvat bort dem alla. Tycker inte att du passar att bära Helper rollen. Det finns andra som verkligen vill bli Staff och borde bli det istället för dig.

-rep inte alls bra som staff, fattar inte att du ens får chanser på chanser till staff. en fett -rep

-rep Du har fått för många chanser på dig och du har slarvat bort dem alla. Tycker inte att du passar att bära Helper rollen. Det finns andra som verkligen vill bli Staff och borde bli det istället för dig.
Håller riktigt med

-/+ rep asså du är ganska snäll och trevlig men du har fått lite för många chanser men annars en bra ansökan 😘

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka