Nekad grisen15 | Ansökan till Servervakt [AO] [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grisen15

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo :)

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2008

Vad heter du på discord? Grisen15#8360

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan variera till dag t dag men runt 7h per dag

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 6 månader nu!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle tänka på att alla följer reglerna och alla håller sig till dom reglerna som ska följas och också fatta beslut och inte vara feg utan att också kunna ta besluten och åthjärdena på dom spelarna som inte fattar reglerna eller bryter mot dom reglerna! så att dom fattar reglerna eller tills dom reglerna dom bryter mot att dom förstår nästa gång dom kommer in och rpar på! Jag möter typ massa folk varje dag som pratar jätte mycket ooc det ska inte vara så att dom kommer in och gör det jag vill sätta stopp för det och massa andra regler som inte följs jag vill att alla ska följas och därför ansöker jag om att bli servervakt. Folk ska följa reglerna så att det blir en bättre situation av allting det kommer in massa lallare per dag och det är bara synd för dom tycker jag för dom blir ju bannade direkt så det gillar jag med Unive att alla i staff teamet är så underbara och gör sitt jobb bill bara +repa dom 24/7 men det är ungefär varför jag ansöker för att jag vill bidra med ett gott exempel för hela Unive och jag tror att jag hade gjort skillnad med mina kunskaper!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt för att jag känner att jag är reda att ta min rp till en ny nivå, vilket jag nu känner mig redo för, jag kommer verkligen inte missbruka rollen som servervakt för att bara använda den för till exempel att ressa mig själv eller någon jag känner, jag kommer bara använda mig av min servervakt för sencarion då de verkligen behövs om tillexemepl jag blir vdm på torget och vill att alla på Unive ska följa reglerna. Jag är ju ganska snabb med att skriva och med alla kommandon så jag tror att jag hade passat i denna arbete faktiskt så jag tror att jag hade varigt bra i det faktiskt det kommer lallare hela tiden och kommer och pratar ooc. Så att jag kan för det kommer fram vissa ibland och jag rädda en kille och han stod akf så sa andra killen varför banna ni min kompis och jag vill vara så snabb som möjlig med att göra dom återhjärderna på folk som möjlig så han inte förstör rp mer än vad vissa redan gör! och då tänka jag att jag kunna hjälpa er lite med att bli servervakt så jag kanske kan utveckla Unive lite mer än vad det redan är!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att kolla så att folk håller sig till reglerna så bra som möjligt! och att ingen powergamar/annat som man inte ska göra på Unive jag tror att att jag hade gjort Unive till en bättre plats med mina kunskaper och att kunna våga ta beslut och göra åthjärder som behövs på folket som inte håller sig till reglerna/gör annat som inte är okej här på Unive! vill vill inte se nån som inte följer sig till reglerna det inte inte okej jag vill sätta stopp för det och det är därför jag ansöker till servervakt idag!

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en mogen spelare. Och rättvis av mig. Bra rp lojal. jag vill det för att jag ser på vissa som kommer in och är nya och inte läst reglerna och kommer och lallar/powergamar och det är inte också så jag vill att det ska följas och inte att det händer jag ser att alla staffs har mycket jobb/arbete att göra så jag skulle vilja hjälpa dom lite med att bli servervakt tror det hade varigt bra

Varför vill du bli servervakt? För Jag vill som sagt bli servervakt främst för att jag vill kunna hjälpa servern och förbättra den på alla sätt som går, jag vill kunna hjälpa alla spelare på Unive för att de ska uppleva Unive som en så bra rp server som möjligt. Det är främst det som jag vill hjälpa med på Unive, men jag vill även bli servervakt för att jag skulle vilja bli en större del av det fantastiska community Unive har och alla snälla människor som spelar på Unive. Men som sagt vill jag främst bli Servervakt för att kunna hjälpa andra människor och att förbättra Unive och Unive’s klimat. Jag tror verkligen att jag kommer att fungera väldigt bra som servervakt då jag enkelt fungerar med andra människor och jag är enkel att prata med om någon behöver hjälp med något.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag känner till alla kommand en servervakt ska kunna. och eftersom jag varit trainee så känner jag även till dom flesta staff relaterade kommandon som ej en SV har tillgång till så utersluter dessa från min lista an kommands. Det första är /svban [spelar id] [anledning]. Detta gör att en person bannas i en timme med en anledning som t.ex. är failrp. Ifall det är ett grövre regelbrott bör man klippa och visa staff. Det andra kommandot som kommer med sv är /kick [id] [anledning]. Detta gör att man kickar en spelare som direkt efter kan joina. en anledning att kicka kan vara att någon t.ex. är afk. det tredje kommandot är /dv [meter] och används när man vill ta bort ett fordon från servern. Fordonet försvinner dock inte helt utan man får tillbaka fordonet efter restart. Detta är andvändbart om t.ex. en bil står trasig i ett dika på motorvägen. /toggleid, detta gör att man ser ens id över huvudet. Detta kan vara andvändbart om t.ex. någon åker runt och vdmar. då ser man enklare personens id och ifall man inte hann kan man bara klippa och se därifrån. generellt sätt mycket andvändbart kommand. Det sista är /revive [id] vilket gör att man återupplivar någon. Detta bör enbart användas när något dött av bugg eller om man t.ex. gör hlr genom animationer men då är det viktigt att man rpar på att man återupplivades genom animationerna och inte kommandot.

Är du whitelistad på serven? Ja såklart ;)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans varit perma bannad en gång då jag tog ut pengar från företaget utan att fråga jobb ansvariga, jag visste inte att man behövde fråga dom utan gjorde de bara för att vi blev stämdsapå securitas.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka