Accepterad Grisen | Ban överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grisen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dakingfc/

Ditt Hex-ID: 11000013db74da8

Vad är din discord tagg? Momme#8895

Vem var det som bannade dig? Suntförnuft

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, stjäl bilar utanför sjukhuset. ~MOB. Återstår: 2 dagar 23 timmar 37 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig i med att jag tog en bil som jag innan hade åkt i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis kom från Motellet då vi såg en kille som vi märkte behövde hjälp och som vi skulle köra till sjukhuset. Min kompis som körde sin bil hoppade med bilen och blev sparkad mitt i allt. Jag flög då vidare i passagerare sätet och hamnade då mitt i vägen. Jag valde då att köra bort min kompis bil från vägen och blev bannad för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Man kan se det från olika håll. Jag visste att jag fick köra min kompis bil medans staffen inte visste våran överenskommelse. Men man kan ju se det som en stöld av en bil i med att den inte är skriven på mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag blivit bannad för en felbann i med att det kom en polis bakifrån när jag körde lite olagligt i staden. Det ledde till copbait och inte att jag fick en böter som det skulle varit irl. Men även en gång då jag blev bannad för att jag inte låg ner och spelade mer skadad än vad jag gjorde efter att ha trillat ner från ett loft i med att jag rymde för mitt liv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara lämna bilen istället för att köra av den från vägen så att den fortfarande var en fara för trafiken. Men sedan var det också dumt att riskera något sånt som jag visste var olagligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska ta sådana chansningar och inte ta för givet att själva folks bilar för att det kan leda till en ganska grov bann eller en så kallad bann.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka