Accepterad Grisen | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grisen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dakingfc/

Ditt Hex-ID: 11000013db74da8

Vad är din discord tagg? Momme#8895

Vem var det som bannade dig? Suntförnuft

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~abc. Återstår: 2 dagar 5 timmar 3 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag trillade från en våning och gick vidare. De tyckte inte att jag gjorde det som man skulle gjort i riktiga livet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne hos Saras och skulle köpa en bil samtidigt som det kom in en kille som var hetsig mot mig. Jag blev då hota med kniv och sprang därifrån. Jag var för tillfället på andra våningen och valde att hoppa ner för att rädda mitt liv. Sedan gick jag skadad och haltande vidare samtidigt som jag skrek i med mina seriösa skador. Jag haltade då alltså ut ur butiken för att så snabbt som möjligt kunna få vård.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, det är en felaktig ban i med att jag tycker att man hade gjort förmodligen samma sak i riktiga livet. Möjligtvis hade det funnits folk som tycker annorlunda men för att få vård så snabbt som möjligt så att man inte får värre skador så åker man till sjukhuset istället för att vänta flera minuter efter en sjukvårdare. Jag avgjorde också själv att skadan ändå va så pass icke livshotande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag blivit bannad för en fel bann i med att det kom en polis bakifrån när jag körde lite olagligt i staden. Det ledde till copbait och inte att jag fick en böter som det skulle varit irl.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju såklart kunnat ligga kvar. Men min kompis och jag gjorde ett beslut att köra in mig till sjukhuset. Det var enligt mig en lite 50/50 situation men enligt mig nu när jag tänker efter så hade jag kunnat ligga kvar och då spelat med att jag verkligen var så skadad. Även fast mitt liv var i fara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara mer seriös istället för att avgöra situationerna själv så ska jag se situationerna som det värsta och inte skada mig själv för att i detta fallet gå in i en bil. Jag ska även tänka på att de mindre sakerna även kan leda till ban. Jag kommer alltså höja mitt RP till den maximala nivån för att det ska bli så roligt som möjligt med Roleplay.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka