Nekad Gripenbrand | Ban överklagan [Rasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke2002

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014755533/

Ditt Hex-ID: 11000013eda3ccd

Vad är din discord tagg? Gripen!#4811

Vem var det som bannade dig? Aspargus

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Mild Vdm ~✪Aspargus. Återstår: 2 dagar 0 timmar 22 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En annan spelare körde in på min sida av vägen och rakt in i mig, staff trodde det var jag som körde på fel sida. Det kan också vara för jag körde över en person som satt i noclip där han ksk trodde han inte var det, isåfall var det inte meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde ut från piren på min sida av vägen, då kom en annan spelare in på min sida av vägen o körde rakt in i mig, Sen råkade jag köra över en spelare som var i noclip, sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det är felaktigt då jag körde på min sida av vägen och killen i mottsat körriktning körde över och in i mig, sen om det är för han jag råkade köra över som stod i noclip kan jag ju inte stanna då han är osynlig och skulle jag stanna hade det varit extremt dålig RP.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min kompis skulle banna en person och fråga om hans id jag stod bredvid och råkade säga mitt, var bannad 1 timme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte då det var andra personen som körde in i mitt körfält.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tanke på jag inte gjort nått fel från min sida så känner jag att jag står på samma plan som innan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka