Accepterad Gripenbrand | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jocke2002

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Gripenbrand

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2002

Vad heter du på discord? Gripen!#4811

Mellan vilka tider kan du oftast spela? från när jag vaknar tills jag går och lägger mig

Hur länge har du spelat på Unive? sen några månader tillbaka (550 timmar)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Dv bilar som bara står mitt på vägen T.ex motorvägen, Kicka/Svbanna lallare då jag och min omgivning vill ha så bra RP nivå som möjligt, försöka bidra till en bättre server RP.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vill kunna hjälpa servern att få en högre RP nivå för mig själv och min omgivning sen känner jag att jag vill ta ansvar om att det ska bli bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Är inne väldigt ofta och möter på väldigt mycket lallare som bara är inne för att förstöra, vill kunna bidra till att det ska vara seriöst och inte en massa lallare.

Varför ska just du bli servervakt? För känner att jag är inne så ofta att jag kommer alltid finnas vid och kunna T.ex Dv bilar som bara står som är ivägen och tar på servern.

Varför vill du bli servervakt? För vill ta ansvar så att servern utvecklas mot ett mer seriöst och en högre RP nivå.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan dom flesta (/sv, /kick, /revive, /dv)...

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag fick en Mild Vdm ban som enligt mig är felaktig då jag körde på min sida av vägen och han kom i motsatt körriktning och körde in i mig men en support trodde det var jag som körde på fel sida av vägen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka