Accepterad GringoABZ | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GringoABZ

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Användarnamn: GringoABZ

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077976197/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gringo

Vad är din discord tagg? Gringo#3769

Vem var det som bannade dig? Martin

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att mina polare var i vårat gänghus och sedan ser dom att 2 saabar åker förbi flera gånger och stannar upp flera gånger utanför gänghuset. Efter en stund så ser dom att dom andra har parkerat på baksidan och försöker klättra upp så att dom kommer in i gänghuset. Dom dödar alla som var inne i huset och sedan togs detta till support. När vi sen kom till support så blev jag extremt arg för att dom hade tagit allt vi hade i vårat förråd, det var 40 guns och 10 uzis som vi alla i gänget jobbat för i flera månader. Jag som då har adhd blir väldigt arg och börjar då säga fula ord och allt blir fel när dom trodde att jag sa dom fula grejerna till Martin som jag verkligen inte sa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig då jag svor åt vissa personer men inte åt mods eller admins, anledningen var att jag och mid gäng blev stormad och det tog alla vapen i förrådet och det var då 10 uzis och 40 guns som vi hade jobbat för länge asså länge. sen kommer de grabbarna in å det första saken de säger är att jag har svär och inte det stora felet de hade gjort som stormade oss. Jag som person är jättelungn och försöker hålla mi lugn i support jag har alltid försökt hjälpa servern till 100 procent men mina aggression problem och min grova adhd tog över, de som har det vet att det är svårt att kontrollera det och speciellt när man har jobbat så mycket för allt och allt går bort på en sekund. jag ångrade allt jag sa direkt efter jag sa det men det var försent, det har aldrig hänt mig innan att jag får mina adhd men idag hände det och kunde inte kontrollera det, jag svor aldrig till Martin utan han missuppfattade allt och fick ingen tid att förklara till han att det inte var han jag sa det till eftersom allt gick så fort och när jag blev arg så pratade jag snabbt så han kunde missuppfattat det. men det var fel av mig att ände svär ångrade det sekunden jag sa det å har aldrig svärt innan i support å har spelat i många månader.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är ett jättebra tag sen, det var i början då jag bröt de första reglerna men var ny å visste inget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, gjort som jag alltid gjort försöka hålla mig lugn eller muta mig själv, men när man har grov adhd blir det svårt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att muta mig själv eller hålla mig som jag alltid har gjort innan

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas att du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka