Nekad Gringo | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gringo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Gringo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/gringo/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gringo

Vad är din discord tagg? Nicklas Yeye#7971

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag skrev att servern var bra när den var nere och de kan ha tolkat det som ironiskt vilket jag inte var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att servern la nere och då skrev jag i kanalen ej whitelistad att det var en jättebra server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utifrån deras ögon eftersom det kan ha sett ironiskt ut för dem men jag menade det inte som något ironiskt och ber om ursäkt om det blev tolkat så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men det var när jag var ny på servern och hade inte mycket kunskap om RP eller multistaden men efter det har jag läst reglerna och gör det regelbundet för att komma ihåg allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle låtit va att skriva i discord under den specifika tiden eftersom jag försåtr att det kan vara stressigt och försöka få upp en server igen och då kan man tolka det som ironiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tajma det jag skriver lite bättre och tänka på hur andra kan tolka det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka