Nekad Gringo | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gringo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Gringo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/gringo/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gringo

Vad är din discord tagg? Nicklas Yeye#7971

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för:Bannad från discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag satt i en bil med min vän och skrek på några som jobbade på falck vilket kan tolkas som att man är för högljudd och jobbig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min vän körde runt i en mekonom bil och körde förbi Falck och då när dem såg oss sprang dem ut och framför bilen vilket ledde till att vi fick köra in på falck och då stod dem runt om bilen och en stod även på bilen och börja hetsa att vi skulle köra där ifrån men det gick inte eftersom dem stod på bilen och runt om den, sedan så skrek jag och hetsade tillbaka och då sa en av dem vill du hamna 10 meter under havet och då sa jag "ja gör det då" och då trodde jag att vi fortfarande hade RP men efter det fick jag en permanent avstängning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan erkänna att jag var lite högljudd och skrek lite mycket men tycker inte det förtjänar en permanent avstängning då dem även hetsade och skrek lite tillbaka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förr men det var när jag var ny på servern och inte hade läst reglerna om hur det går till i staden och när jag fick mina bans så har jag alltid gått igenom reglerna och försökt kolla igenom dem regelbundet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte skrika eller hetsa tillbaka utan bara be dem flytta på sig och köra där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig sunt förnuft att inte skrika eller hetsa mot folk och ta det lugnt i micen när jag pratar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka