Nekad Gringo | Ban överklagan [Kevin756756]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gringo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Gringo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/gringo/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gringo

Vad är din discord tagg? Nicklas Yeye#7971

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för:Bannad från discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag satt i en bil med min vän och skrek på några som jobbade på falck vilket kan tolkas som att man är för högljudd och jobbig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ett par personer började hetsa emot och jag försökte hålla mig så lugnt som möjligt. Efter ett tags tjafsande sa en av dem att jag inte visste vem jag hade att göra med och att jag skulle bli skickad på semester. Jag tog inte det på allvar eftersom att situationen var så onödig. När jag var påväg därifrån blev jag dock bannad från servern. Efter att jag blev avstängd gick jag in på discord servern och skrev "bra server" utav ren ironi och det ledde till en permanent ban på både discord och fivem servern. Jag tycker bara att avstängningen var lite väl hård pga en situation jag inte startade och pga en ironisk kommentar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att det inte var jag som startade situationen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här förut men det var när jag var nybörjare och det var för kör som en dåre och stjäl bil från greenzone men den enda som var korrekt var stjäl från greenzone. Men jag lärde mig reglerna efter det och vet hur allt går till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ignorera dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alla situationer inte är värda att jag står upp ocj tjafsar emot.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka