Nekad Grinchy | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grinchy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? grinchy95

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär Hasse Andersson heter min karaktär. Han är 63 år gammal och han är med i Sons Of Anarchy. Ända sedan han var ung har han alltid varit extremt intresserad av motorcyklar, speciellt tunga motorcyklar såsom Harley Davidsson och liknande. När Hasse var ungefär 20 år började han hänga lite med några andra som är lite äldre och var med i ett MC gäng. Detta gänget heter Sons Of Anarchy. Han började vid tidig ålder umgås med dessa personer och han såg upp till dem väldigt mycket. Nu har han gått med i klubben och hänger mycket med dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och rolig rp till denna serven genom att skapa unika och roliga scenarion för båda parterna. jag tycket att det är sjukt viktigt att man har kul när man RPar samtidigt som man håller en hög RP nivå som ger alla spelare en realistisk speluppelvelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror att det innebär att man inte alltid måste vinna i ett scenario och att man måste förstå att man inte alltid kan få som man vill i ett scenario och att andra också vill ha en chans att vinna ett scenario. Denna regeln är väldigt viktig för att alla som spelar på servern ska ha så roligt som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst alla serverns regler. VDM = Vehicle Death Match. det innebär att man inte får andvända sitt fordon som ett vapen (att ramma folk utan anledning) Suntförnuft är att du alltid borde tänka på hur man beter sig och att man alltid borde tänka en eller två gånger extra innan man gör något. Powergamming är att man ska reagera på sina skador som T.ex om man skulle bli skjuten slagen eller bara ha ramlat så ska man fortfarande reagera på det som hände.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajamensan, jag har tidigare spelat på Unive faktiskt, men sedan har jag även spelat på Velo RP, Vation RP och ortenwave.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka