Nekad Grinchy | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grinchy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Grinchy95

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Hasse Andersson heter min karaktär. Han är 63 år gammal och han är med i Sons Of Anarchy. Ända sedan han var ung har han alltid varit extremt intresserad av motorcyklar, speciellt tunga motorcyklar såsom Harley Davidsson och liknande. När Hasse var ungefär 20 år började han hänga lite med några andra som är lite äldre och var med i ett MC gäng. Detta gänget heter Sons Of Anarchy. Han började vid tidig ålder umgås med dessa personer och han såg upp till dem väldigt mycket. Nu har han gått med i klubben och hänger mycket med dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP som är rolig för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska spela för att vinna. Ibland mst man låta sin motståndare vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst alla serverns regler och ett exempel på en regel som jag tycker är viktig är RDM. Det är för att jag själv ogillar att bli utsatt för RDM. Jag tycker även Fail RP är en viktig regel inom RP världen då det är extremt jobbigt att någon förstör ett helt scenario för att dem vill ha lite kul.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på en del serverar som t.ex Vation RP och Velo RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tror inte det.

Nekad.
Anledning:
utveckla frågan, Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka