Nekad Grinchen | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grinchen

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199075626276/

Ditt Hex-ID: 1100001427b0d24

Vad är din discord tagg? 13_leon_13 #1044

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: hatare.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var så dum att jag skrev ett väldigt grovt ord. Och då lekte eller asså detta kommer låta jätte konstigt med snälla läs denna text. Allting började med att jag kommer hem ifrån skolan och går in på Unive roleplay och jag hade längtat hela skoldagen på att få Rp:a på Unive. Så det jag gör när jag kommer in är att jag väljer min karaktär och sedan spawnar på arbetsplatsen som då var Trygg-Hansa. Och då ansåg jag att jag inte har en bil som fungerar så jag att jag väljer att springa men då får jag en tvångstanke eller nej nej nej vad detta låter konstigt men då Jag skriver in /twt ###### och sedan tar mitt finger på Knappen "Enter" och då mitt tangentbords knappar är väldigt enkla att trycka på så gissa vad som händer jo det värsta som hänt. Jag råkar trycka på "Enter" och jag får panik och tryckte F8 och skrev "quit" och jag springer runt i huset och typ skriker för att jag har panik. Och jag vet om ni ens läser detta för att ni kommer förmodligen tänka vad är detta för idiot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag slutar skolan låser upp cykeln och cyklar hem. när jag kommer hem så startar jag min datorn och är väldigt exalterad för att spela på Unive. Så jag går in och väljer min karaktär väljer att spawnar på min arbetsplats som på den tiden var Trygg-hansa märker att jag inte har en bil som fungerar och väljer att springa till klädaffären för att byta om och gå ur tjänst och jag skriver /twt ###### och sedan som sagt tar mitt finger på "enter knappen och sedan råkar trycka för hårt på knappen och jag fattar absolut att detta låter jätte skumt med jag vill vara ärlig och säga vad som har hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktigt ban och jag tycker att Moezz gjorde ett riktigt bra jobb och p-banade mig för att han var en staff och gjorde helt enkelt sitt jobb.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för till exempel att inte ha Clownfish på och har Rp:at med en ljus röst fast jag är en full vuxen man ingame och då har jag lärt mig att använda någon slags voicechanger. Jag har också blivit bannad för sunt förnuft och det här var jätte klantigt med jag körde in en bil i sjukhuset ( ingen var där) och då blev jag abnnad för suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skärpa till mig och kontrolerat mig känslor och bara att låtabli att utmana öde att bli Permanent bannad från Unive Roleplay.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut! Att om jag blir godkänd så kommer jag aldrig utmana ödet igen. Men jag hade vilja lägga till varför jag ska bli unbannad är för att 1 Det kommer aldrig hända igen 2 För att om jag blir godkänns och får komma till baks så har jag planerat att jag ska ringa min bästa kompis ingame och säga "Tjena jag har tagit mitt straff nu och är till baka in denna underbara stad nu hittar vi på nått riktigt roligt" och sedan ett scenario som kommer på gå hela kvällen och natten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka