Nekad Grinchen | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grinchen

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? !LEON!#1044 om inte 13_leon_13 med samma tag

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag- 12:00-02:00
Tisdag- 12:00-02:00
Onsdag- 12:00-02:00
Torsdag- 12:00-02:00
Fredag- 12:00-02:00
Lördag- 12:00-02:00
Söndag- 12:00-02:00

Detta är nu på sommar lovet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca lite mer än ett halv år men har också kört utan medlämnskap

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1015332802817953925/1121040117193252904/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har som jobb att hålla koll så att folk sköter sig och inte gör massa regelbrott och om ett regelbrott skulle ske så klippar man regelbrottet sedan kickar man eller svbannar. och om du skulle stöta på massa bilar mitt på vägen så kan man göra /dv för att då dv:a bort fordonet så det inte förstör för poliser osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en server vakt för att jag vill kunna hjälpa staffs med att dva fordon kicka/banna folk om de skulle göra ett regelbrott och mitt mål är att bli en staff/helper och jag tror att detta är en bra "start" att lära mig.och för att hålla rent och ordning på servern och så är jag alltid en aktiv person på Unive så därför vill jag bli en bra och aktiv servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att han då"abusar" sina perms så om du skulle glöma äta och dricka så du dör och du är mitt i ingen stans så du revvar dig själv eller att din kompis ringer dig på discord och säger kan du revva mig mitt id är 699.

Korruption går vi också in lite på det här med att man revvar folk utan anledning eller att man kickar för lilla minsta samt om du blir tagen som gissla så kickar du rånarna så du kan dra där ifrån samma sak om du skulle bli tagen av polisen eller om du blir rånad.

Utveckla gärna och skriv ett mer unikt svar på "Varför vill du bli servervakt på servern?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka