Nekad Grimze | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grimze

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nicklas

Vad heter du på discord? pasza791

Ange ditt födelsedatum 22 December 1979

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu är jag arbetslös så har rätt mycket tid att va aktiv.
om sen jag kommer ha jobb kommer det gå ner på min aktivitet kommer jag typ kunna va aktiv mellan 4 till 5 timmar på vardagar helger betydligt mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? va medlem förut typ 2 år men blev medlem för några dagar sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ingen bannad från servern

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakts uppgift är att hjälpa staffen med saker som dem inte ser som händer på servern. samt minska ner lallare eller folk som gör väldigt grova fel på serven som inte sköter sig. samt så kan en server vakt hjälpa nya spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att underlätta för staffen samt att jag har varit server vakt tidigar här och skötte det galant sen vet jag när man väll ska ge folk ban samt kick i olika sistationer så det blir rätt beslut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man inte ska använda sina fördelar under scenario. det förstör för alla inblandade. och Abuse är att man revar sig själv och andra under på gående scenario samt ban eller kicka personen som gör sakerna mot en

Nekad.
Anledning:
Har ej haft medlemskap i 30 dagar.

Du får ansöka igen 2023-10-7. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka