Nekad GrimGrym | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GrimGrym

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? grim

Vad är ditt discord namn? grimgrym

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Grim Larsson 22 år gammal och är uppväxt i Göteborg. Redan i ung ålder började Grim gilla bilar, för att de va hans väg att komma ifrån de jobbiga och tänka på annat för när Grim va ung blev han mobbad i skolan för Grim va alltid på olika Car metes och sånt för att komma iväg från de jobbiga. Men Grim vågade aldrig säga till sina föräldrar eller lärare för att han blev hotad med att bli slagen eller något sånt så hans föräldrar och lärare trodde att han trivdes i skolan fast de egentligen va rena mott satsen. Men Grim va bra i skolan och gick vidare i livet för han började i gymnasiet och där trivdes han bra han fick en bra utbildning och blev bil mekaniker i Göteborg men han hade tänkt på att flytta så en dag packade han sina saker och åkte till staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För jag kommer bidra med social,seriös och rolig rp för alla som är inne i servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att mina inte ska vinna alla scenarion mina ska låta motparten vinna visa scenarion så de bli roligt för alla

Hur hittade du Unive? mina vener

Vidare till muntlig intervju, du har 24h på dig. Lycka till!

Nekad, läs på reglerna mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka