Accepterad Grill korven | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grill korven

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129929227/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? grill korven

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år. Och han älskar att jobba och tjäna in pengar. Han gillar att umgås med sina nära och kära. Just nu jobbar han som gruvarbetare. Jag jobbade tidigare som skogshuggare. Han har som hobby att spela tennis och brukar gå ner till stranden och bada med sina kompisar. Jag äger en bil och en motorcykel. Jag funderar på att spara till en Ferrari eller någon sport bil. Jag är väldigt driven som person. Älskar att titta på filmer och serier. Jag har alla körkort bor i en lägenhet mitt i stan brukar ibland på kvällarna gå ner till en bar och ta några glas.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad för jag är väldigt glad och positiv och bidrar till en god stämning. Jag vill också bli whitelistad för att kunna spela rollspel på rikligt och även kunna skaffa mig ett jobb som gör att jag medverkar mer i staden. Jag kommer självklart vara väldigt aktiv på servern. Jag kommer ta allting på högsta allvar och oavsett vad jag gör så kommer jag alltid göra det bästa av situationen. Är allmänt ny till fivem och jag vill utvecklas på denna server eftersom det är en sådan bra server och genom att bli whitelistad känns det som jag mer blir en del av servern och känner mig mer involverad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill testa på nya jobb och kunna hjälpa mera. och vill även utveckla mitt roleplay. Jag kommer kunna få staden och rulla på bättre och kunna få andra att känna sig trygga. även kunna hjälpa dom som inte spelat så länge. jag vill hjälpa folk för oftast när man åker till nåt ställe så brukar dom inte vara där så jag vill va den som hjälper när andra inte är online. jag har väldigt länge velat bli WL På denna server.

Hur hittade du Multistaden? En kompis tipsade mig om den. och den verkade lovande och sen när jag testade den så började jag spela konstant.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha ett seriöst roleplay. Och att vara glad ha roligt och få andra att tycka de e lite roligare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Innan spelade på Swe Knight men jag tröttnade på den helt enkelt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka