Accepterad Grill korven | Chef-jobb ansökan[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grill korven

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja-lisa hästberg bil & motor AB

Vad heter du IRL? Lucas

Hur gammal är du? Jag är 13 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 800 h har jag på fivem

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill också bli chef på Marjalisa eftersom dem som tidigare har varit det var inte det länge för att dem har antigen brytit mot server regler eller har bara avgickt. Eftersom att jag har tidigare erfarenheter då jag var biträdande chef så vet jag hur många man ska ha anställda och hur man vet hur personer inte jobbar för pengar. Du kanske undrar varför du ska just ge mig det här jobbet och jo det ska du göra eftersom att jag har varit chef på Brittas lyx billar och Mekonomen och det betyder att jag är tillräckligt mogen för att ta handom det här jobbet. Som sagt så har jag jobbat i företag och vet hur man jobbar under stress. Sen så har jag jobbat där innan så jag vet hur allt fungerar, samt hur allt ska gå till med fakturor osåvidare. Sen sist så vill jag utveckla kundservicen på Marja Lisas så att fler vill köpa bil och kan köpa bil, för ifall jag blir chef så ska jag se till så att det nästan alltid är någon där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom dett ayrke ett tag och brinner för det. Jag har ett stort intresse inom bilar samt försäljning och älskar detta yrke.

Berskiv din karaktär?Min karaktär heter Buffe och är från Sverige. Han är föd 1993-07-03. När han var liten så dog hans föräldrar sen des så har han varit ledsen och inte vetat vad han har gjort. Han behövde bo på barnhem där så har han haft det så dåligt. För att det var en kille där som Bode på barnhemmet och han tog alltid Buffes saker men då så blev han arg och han stack till stan och köpte en kniv. Han kommer hem sen så när han ska sova så kommer den här killen som tog alltid hans saker han skulle ta pengar från Buffe men då så fick Buffe nog han tog fram kniven och hög den här killen i magen sen så stacka han i väg då så kom han undan. Han Bode på gatan och han gömde sig för polisen då så träffa han andra barn. Han börja att säga till dom barnen att dom ska skapa ett gäng som hjälper varandra det hette the bloody boys det var stort dom hade vapen som dom köpte av kriminella billigt. Men nu så har Buffe bestämt att bli chef över Maja lisa och börjar thäns pengar och skaffa ett bätre liv!
Hur ofta kommer du vara inne? 7-9 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? ja.

Tillbaka