Nekad Grill korven | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grill korven

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199129929227/

Ditt Hex-ID: 110000145b7a60b

Vad är din discord tagg? grill korven#0194

Vem var det som bannade dig? fille

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: air rape ~Fille.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej, har försökt förstå vad jag gjort fel men kan ej komma på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jadu, ja vet inte vad som hände och vet att ja lämnade discord servern som vanligt och discord servern var ej där nästa dag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan berätta vad jag gjort under kvällen jag vart avstängd. Jag hade precis blivit medlem på unive och fått ett jobb på mueno som bartender. Jag har varken vapen eller något sådant och använder inget våld eller gör vad jag vet något kriminellt. Det ända jag vet är att jag tar kokain med mc gänget när dom kommer på besök hos oss för ja tyckte att det passade bra in i rollspelet just då. Jag får även en till dos av mc killarna när dom ska lämna. Detta är vad som hänt och jag förstår ej när jag har air rapeat. Jag för står ej varför jag blev bannad från discord servern när jag tydligen hade air rapeat på en staff och inte five m servern i så fall.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig varigt med om detta förut så denna text är säkert jätte dålig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag har gjort fel så vill jag veta vad för fel ja gjort så ja kan lära mig utav det. Man lär sig inget när man ej får en förklaring och det leder bara till större okunskap i communityt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då jag ej vet vad för fel ja gjort. Men om en förklaring ges så absolut gör jag det!!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka