Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jonteaka
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Pettersson
Vad är ditt discord namn? Grevling#4963
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Från mellansverige, en helt standard gosse som är 30år!
Som person är jag lugn, älskar bilar och träffa folk!
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra med jobb.
Älskar bilar och skulle vilja jobba med det, trivs att spela RP och försöker verkligen leva mig in i det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Spelat på denna en stund nu och fått lite kontakter samt skaffat mig ett liv med bilar, ekonomi osv.
Hur hittade du Unive? En polare som lirar här.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få som IRL, att tjäna pengar, skaffa kontakter, jobb etc.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nepp, endast denna.
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Pettersson
Vad är ditt discord namn? Grevling#4963
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Från mellansverige, en helt standard gosse som är 30år!
Som person är jag lugn, älskar bilar och träffa folk!
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra med jobb.
Älskar bilar och skulle vilja jobba med det, trivs att spela RP och försöker verkligen leva mig in i det.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Spelat på denna en stund nu och fått lite kontakter samt skaffat mig ett liv med bilar, ekonomi osv.
Hur hittade du Unive? En polare som lirar här.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få som IRL, att tjäna pengar, skaffa kontakter, jobb etc.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nepp, endast denna.