Nekad GrevLing | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GrevLing

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jonteaka

Ditt Hex-ID: 110000103b3bebe (Hex)

Vad är din discord tagg? Grevling#4963

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? Vet inte, men 6 dagar nu.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft/VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde garanterat något fel, hade typ 5 timmar på RP och typ 4 av dom va i menyn.. Har nu ca 120 timmar och lärt mig en heeel del!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer faktiskt inte ihåg, men garanterat något idiotiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förmodligen inte, som jag skrev ovanför så hade jag förmodligen super lite timmar ingame och vetskapen var nog minimal, men har spelat typ 100 timmar senaste veckan och har sjukt mycket mer koll på vad som gäller.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var första dagen jag va inne, tror att jag inte svarade på en admin när han pratade med mig för jag inte hade någon coms på, tog mig typ 1 timme att få på skiten bara haha

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Allt, hade väldigt lite tid ingame då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ujja, spelat ca 100 timmar på en annan server och lärt med massor!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka