Accepterad Greven78 | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V8AN

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
96
Vad är ditt namn i verkligheten? eric

Vad är ditt discord namn? koskoss

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kieran Jurkovic , 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mystiskt, Effektiv, Hemlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kieran är ny inflyttad till staden. Kieran växte upp fattig och vill komma ut ifrån det fattiga livet, han har ett super stort intresse inom bilar och vill kunna bli en mekaniker i framtiden. Han älskar bilar men, han är även kriminell så han försöker anpassa sin livstil bra och hålla sig lågt men hans dröm är att starta ett stort gäng och styra. Allmänt så är Kieran en mycket trevlig och snäll kille. Han är rätt tyst av sig. Kierans dröm är att ha en bmw som han kan mekka med när han vill eftersom han vill bli mekaninker men är fortfarande kriminell då han är ute på äventyr med sitt gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga Rp scenarios. Jag tycker det är super kul att kunna bidra till roliga scenarios och göra roliga saker med spelarna. Jag kommer bidra till rp som är rolig för båda parterna jag spelar med och mot.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag t.ex får en pistol riktad mot mig så kan ja inte bara lämna spelet eller gå iväg för man ska spela som att de är i riktiga livet och värna om sitt liv o i detta scenariot så vinner då motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM(RANDOMDEATHMATCH) Är att du dödar någon utan mening. VDM samma fast med ett fordon. COPBAIT, är att du t.ex om due kriminell så vill du it dra till dig uppmärkamhet från polisen men om du copbaitar så gör du det. METAGAMIGN, att du t.ex skriver i discord med vänner om inforamtion i spelet som är fusk om du t.ex dör och säger vart du är någonstans

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte riktigt men vill gärna spela på Unive då jag har gjort förut för länge sedan, och tycker det är super kul och kommer bidra med rolig RP

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka