Nekad greven22 | Medlem ansökning [Toris,Miiniturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greven22

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? greven#1421

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans inge, han är född 2002, Hans inge Kommer från en väldigt dålig bakgrund. Hans mamma och pappa bråkade väldigt mycket när han var liten. Han satt under täcket medan han kunde höra sin fulla pappa slå och skrika på hans mamma. När Hans inge var 14 år förstod han verkligen allvaret i detta problem, hans mamma hade alltid bett honom hålla tyst om sin fars beteende, mamma hade inte ett jobb och behövde pengar från billys pappa. Hans inge var nu 25, han ville hjälpa sin mor, därför fixade han ett jobb, men inget vanligt jobb, Hans inge var tvungen att välja den kriminella vägen då han inte hade några andra val han började sin kriminella resa genom att sälja droger. Med tillräckligt mycket pengar i plånboken flyttade Hans inge och hans mamma till Spanien, en stad där man hade det lugnt. Hans inge och hans mor hade lämnat sin far i Sverige, där Hans inge föddes. Men sen, hände något, något som skulle ändra hela Hans inge liv. Hans mamma blev skjuten. Hon låg på sjukhuset i staden Barcelona. Utan sin mor hade inte Hans inge något lust med livet, och började knarka. Han fick besked om att hans mamma inte skulle överleva. Nu blev Hans inge Arg, han kände att alla i staden var anledningen till hans mors död. han fick mycket problem han började förlora allt som hade tjänat i sverige inna han flyttat han drack varje dag knarka varje dag och spela bort sina pengar han förlora allt och blev hemlös gunnar va nu ingenting men efter många, månader på gata insåg Hans sitt problem att man kan inte leva så här det är inte mänskligt men hur skulle han ta sig till?. Gunnar började med lite små kriminella grejer igen som hit and run på bilar och annat han gjorde lite personrån och sånt små skit han började känna lite pengar igen och valde då att hyra en lägenhet och började vända om sitt liv igen men aa inte till den bra sidan av laggen då utan han blev bara fräshare en när han bodde på gatan. Några veckor senare så träffade Hans Pablo som var en väldigt rik man som hade många kontakter Pablo lärde känna Hans och Hans gjorde många körningar för honom som drog körningar och annat Pablo såg potential i Hans så Pablo berätta om en business ide som skulle göra Hans väldigt rik han berätta om unive Staden staden staden av många möjligheter han berätta att det finns många där som skulle älska att ha Hans som kontakt då Hans har bra kunskaper inom den kriminella livet nu så Hans bestämmer sig att flytta till unive Staden och vad som händer där nu det är en historia för en anna dag=D

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till rolig och social rp och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan till exempel som kriminell vara okej med att torska på ett bankrån för att polisen ska få ett roligt scenario, med andra ord går man inte 110% in me inställningen att vinna scenariot utan för att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Typ suntförnuft det är att man ska tänka logiskt att tex jag skulle inte gå och spotta på en bil irl du ska man it göra det i spelet heller man ska tänka vad skulle jag gjort irl för man går it typ och bara slår ner folk för inget

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

+rep, seriös och rolig rpare som jag vet kan bidra till en bra rp nivå

Nekad.
Anledning:
korta ner din karaktärsbeskrivning och utveckla ditt svar på vad du kan bidra med till rpn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka