Nekad greven22 | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greven22

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? greven#1421

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans inge och är 61 år gammal: Han växte4 upp i en liten by utan för storstan med hans mamma pappa. När han var liten så undrade han alltid hur livet i storstan fungerade: Han gick inte i skolan utan han lärde sig det mesta utav sina föräldrar. men när han blev 18 år så tjatade han på sina föräldrar om att få flytta in till stan. efter ett tag så sa föräldrarna att han fick flytta hemifrån ut i storstan. De första åren var tuffa då han inte kände några. Men en dag då han skulle gå till ICA och handla så stötte han på tre män som sa åt honom att han skulle följa med dem hem. Hans tyckte det var väldigt konstigt men han följde iallafall med. Hans lärde känna dessa tre killarna väldigt bra. Då visade det sig att dessa killarna under en lång period hade hållt på med kriminaliteten. Dessa killarna visade Hans hur man sålde droger och Hans blev väldigt bra på de. Under tre veckor så hade han sålt 1kg kokain och grabbarna bara pushade han mer och mer. Tills Hans to beslutet att flytta till en annan stad som skulle gylla honom i längden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med rolig och seriös men även opartisk rp och scenarion. Jag älskar att skapa spännande och intressanta Scenarion. Dessutom kommer jag rapportera in när jag ser ett Regelbrott på servern och göra det till en bra Upplevelse för mig själv och många fler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att motpartnen också ska kunna vinna i ett scenario och att man inte bara spelar för en själv, om man till ex är under pistol hot så kan man inte bara Lämna eller springa därifrån bara för att man inte ska låta de ta dina saker utan du måste göra de som dem säger till dig att göra och agera precis som om det vore det riktiga livet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Typ suntförnuft det är att man ska tänka logiskt att tex jag skulle inte gå och spotta på en bil irl du ska man it göra det i spelet heller man ska tänka vad skulle jag gjort irl för man går it typ och bara slår ner folk för inget

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: berätta om karaktärens intressen och framtida planer.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka