Nekad greven22 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greven22

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? greven#1421

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans inge. hans har haft en ganska tuff barndom då hans farsa gick bort i en bilkrasch när Hans bara var 15 år gammal. Hans har inte haft nån kontakt med sin morsa så han har levt på hvb hem sedan han var 11 år gammal. Hans fall in i en djup depression i ett år och var nära på att hoppa från en bro. Men Hans tänkte vad som skulle hända om han gjorde det. Hur hans kompisar skulle må. Hans valde då att inte tänka mer på vad som hade hänt och försökte glömma bort det. Hans hade en bra skolgång med bra betyg. Han kom in på högskolan och valde att plugga vidare till att bli bilmekaniker . Men en dag så kom det fram några killar som bad han leverera lite saker till ett litet hus vid skogen. Hans skulle få bra betalt och han tackade såklart ja. Han tog sakerna och bad sin kompis skjutsa han dit för han sa till sina Hans att han skulle till sin kompis. Dem åkte dit och Han s lämnade sakerna och gick tillbaka till bilen. Hans kompisar undrade varför han kom tillbaks och Hans sa att ingen var hemma. Hans fick skjuts tillbaka och fick pengarna av killarna. Hans insåg att det var ganska lätt att tjäna snabba pengar så han hoppade av gymnasiet och började jobba åt killarna istället. Hans ick ett stort intresse för bilar då han fick en reklam på en hemsida om hur man fixar bilar. Hans började direkt kolla på massa videos om hur man fixar bilar. Hans sökte sedan till fordon och blev utbildad mekaniker då han vill följa sin dröm om att bli bil mekaniker. Hans intresse för att laga bilar hade försvunnit då han tyckte det var jobbigt att hålla på att mecka med bilar hela dagarna. Han fick då en ide. Hans ville börja sälja bilar istället. Så ahmed hade fått ihop ganska mycket pengar över åren och började sin egen bil försäljning. Och han jobbar nu med sin framgångsrika bilförsäljning

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har vart medlem på denna server för ungefär 3-4 månader sen så jag kan alla grunder och vilka regler ni har på denna sevrer. Jag kommer bidra med ett rollspel som jag alltid har tyckt är roligt för båda parterna. Jag kommer att rpa på Hans inge och hänga lite överallt på servern. Jag vet att många uppskattar min karaktär på servern. Jag har rpat en del med santos och jag vet att både han och hans tittare tycker om att se när jag är med. Har även många som brukar åka fram till mig och tycker min karaktär är rolig. Jag är en som inte bryr mig om jag vinner scenarion. Jag kan förlora ett scenario och fortfarande tycka att det är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man som spelare aktivt agerar för att ge den andra spelaren en fördel eller möjlighet att vinna i en given situation, även om ens egna karaktär eller intressen skulle lida av det. Det handlar om att vara flexibel och öppen för att utforska olika utkomster och inte bara fokusera på att ens egna karaktär ska vinna eller ha fördelen i varje situation. Genom att spela för motpartens vinst kan man skapa spännande och oväntade twistar i RP-sammanhang, där konflikter och dilemma får en mer nyanserad och dynamisk dimension. Det kan också bidra till att utveckla relationer mellan karaktärer och skapa intressanta berättelser som engagerar både spelarna och tittare. Att vara öppen för att spela för motpartens vinst kräver empati, samarbetsvilja och en förmåga att se det större perspektivet inom RP. Det handlar om att kunna balansera mellan att utforska sin egen karaktärs motiv och intressen samtidigt som man är beredd att ge plats och stödja andra spelares berättelser och utveckling. Det kan skapa en mer inkluderande och givande spelupplevelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Typ suntförnuft det är att man ska tänka logiskt att tex jag skulle inte gå och spotta på en bil irl du ska man it göra det i spelet heller man ska tänka vad skulle jag gjort irl för man går it typ och bara slår ner folk för inget

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning:
svaret på "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" misstänks vara skriven av AI. Skriv en ny med dina egna ord

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka