Nekad GREVEN15 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GREVEN15

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav

Vad är ditt discord namn? greven#1421

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Hans Inge är 100% Svensk, han växte upp med stenrika föräldrar där de bodde i Ekerö i en lyxvilla på 120 m2. Efter att hans pappa hade flyttat till Sverige efter sin affärsresa Hans på sin farsa att han hade träffat en annan brud eftersom att det låg bikini i resväskan. Hans sa till sin mamma att pappa är otrogen och de började bråka, sedan skildes de och gick separata vägar så Hans han har bott här hela sitt liv. Han bodde bara med sin mamma och hans pappa hatade honom. Hans lovade sin mamma att pappa ska ångra sig att han lämnade mamma, så Hans bestämde sig för att när han blir äldre så ska han bli en riktigt jävla rik och duktig doktor. Men Hans hade vuxit upp i ett väldigt rikt område så Hans hade så många val så att när han hade gått ur grundskolan så valde han att inte gå i gymnasiet, För att Hans redan “Var så rik så att han behövde inte jobba sa han” så Hans mamma blev väldigt arg på honom och sparkade ut honom ur huset för att han
aldrig kommer bli en doktor. Hans gick den kriminella vägen istället, för alla hans kompisar var läskiga och Hans hade inget val och han blev tvingad till att vara kriminell. Så Hans jobbade med droger, vapen och massa gäng skit, dvs bråk och allt. Men Hans insåg efter ett tag att han hade bråkat med fel gäng, Hans blev nedslagen, misshandlad, spottat på och hotade med att döda hans familj. Så han hade inga val utan att flytta till en annan stad med sin familj, för att känna sig säkra och våga gå ut och röra på sig utan att behöva kolla sig själv över axeln. Staden heter Unive och han bor med sin mamma i 1 månad men sedan så går hon plötsligt bort i en hjärtinfarkt
. Hans kände att allt detta var hans fel så han valde att han sak vända på sitt liv och bli en normal människa så han började jobba på mekonomen där tyckte han att det inte var det rätta stället så han började jobba på AutoExperten och där så, där hittade han det rätta stället att jobba på. Hans älskar sina kollegor och sin chef. Hans kör nu runt i amerikanska muskelbilar och bor i ett lyxhus på 3 våningar i innerstaden med 2 barn och hans fru.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig scenarion och roliga händelser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? min polare tipsa mig om servern och jag gillar den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka