Accepterad GREVEN15 | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GREVEN15

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav

Vad är ditt discord namn? greven#1421

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Nils Moberg föddes i Stockholm på karolinska sjukhuset. Han har haft en bra uppväxt då han inte har några diagnoser, har var en väldigt snäll pojke i skolan då alla litade på honom. Ingen vågade eller ville bråka med han för att han kände många personer och var stark själv som person. Hans pappa heter Göran Moberg och hans mamma heter Anna Moberg dom var väldigt snälla mot Nils då dom gav mycket till honom, Göran och Anna är väldigt kära i varandra och de blev aldrig bråk hemma och de var väldigt bra för Nils då han kunde fokusera max på skolan, de gick väldigt bra för Nils i skolan då han nästan aldrig fick underkänt på något prov då han prestera skolan före allt annat, och som belöning för att det fick Nils en present av hans mamma och pappa och den presenten var att dom åkte till Florida och Nils blev väldigt glad och såg emot de och när han gick ur 9an så fick han mer än godkänt i allt. Nils har i hela sitt liv varit laglig och snäll och han har länge velat jobba inom blåljus personalen. Han flyttade sedan från Stockholm till Valon roleplay och där gick han polis högskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp som ändå är seriös. Eftersom att jag har skit många timmar på RP så rä jag erfaren till RP och kommer då visa min bästa sida av rp. Jag kan även bidra med att få båda sidorna som jag rpar med kommer få ett roligt scenario och uppskatta att rpa med mig.
Kommer även bidra med en bra atityd och jag kommer inte gå runt och skrika på folk som gör mig irreterad för bättre än så kan jag då jag har ett bra temperament

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda sidorna ska ha kul i ett scenario. Alltså att inte fokusera på att just en själv ska vinna. En del av det är ju looting och emoteabuse osv, då det gör så att man vinner ett scenario och gör så att andra delen får det tråkigt. Looting kan man faktiskt ta bort från det. Men det beror på hur man gör det går man bara för looting så vill man lite dåligt i scenariot men om man väljer att loota en person efter ett scenario och försöker ändå göra det roligt för andra personen då är det okej.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsa mig om servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka