Nekad GREVEN15 | Chef-jobb ansökan [Mowgli}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GREVEN15

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mc butiken

Vad heter du IRL? gustav

Vad heter du på discord? greven#1421

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja jag kommer utveckla aktiviteten med 110 procent så det blir ett bra företag som kommer vara drivande och hjälpa till mycket för många personer klagar på aktiviteten inom mc butiken för dom har inte många Anstälda och det behövs i vissa tillfällen sen har jag massor erfarenheter inom yrket så jag vet hur man ska bete sen sen kommer jag utveckla själva företaget med anstälda så det stiger med anstälda för det behöver mer personer som kommer utveckla det med en bra nivå sen kommer jag fixa personer så det blir mer anstälda Personal ansvariga sen bitr chefer så vidare för det behövs mer personer som kommer vara aktiva sen samt om dom har erfarenheter inom det försäljning så kanske det under lättar för deras rp sen kommer jag utveckla med att vi alltid kommer stå till tjänst när det behövs sen kommer jag utveckla yrket så det blir stabilt även inom snar framtid Samt jag har massor livs erfarenheter irl inom hojar så jag kommer utveckla yrket bra jag kommer vara en aktiv smat mogen chef som kommer leda Sjv till ett bra ställe med massor personer som kommer utveckla det fören av dom viktigaste sakerna är aktiviteten samt väl utbildade anstälda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, jag har länge jobbat inom bilfirmor och sålt motorcyklar och sånt. Jag har jobbat med lite allt möjligt i dom andra städer jag flyttat ifrån.

Hur ofta kommer du vara inne? så mycket jag bara kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka