Accepterad GREVEN15 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GREVEN15

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028986890/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fb3640a

Vad är din discord tagg? greven#1421

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En vän gjorde en server och han ville att jag skulle testa den men jag visste inte att han hade tagit med massa personer från servern för och spela på hans istället. Jag tänkte inte på konsekvenserna genom att test spela på hans server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag test spelade på hans server sen när jag hade testat en stund så skulle jag gå in på unive så stpg de att jag var klak bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va fel men ändå rätt jag tycker det va rätt att jag fick en ban för jag spelade på en annan server men jag tyckte det va fel att jag fick en p ban istället för en vecka ksk. Det va dumt att jag test spelade på den och inte tänkte på konsekvenserna av att jag test spelade på den servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har säkert blivit bannad förut och har såklart tagit lärdom av det och försökt att det inte ska hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat frågan nån staff om det va okej att jag test spela på en annan server eller bara skitit i det och inte tagit risken att inte bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, jag har lärt mig att inte spela på någon annan server medans jag spelar på denna. det kommer aldrig hända igen och ångrar det väldigt mycket att jag tog risken att testa hans server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag, jag fattar att ni har mycket att göra och vill inte skynda på er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka