- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106593937/
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Björk
Vad är ditt discord namn? CS PROFFS#1337
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är 24 år och kommer ifrån turkiet så han kan svenska men mest ^^ortenska^^ t.x.p så använder han orden bror han pratar lite ah som att man inte är svensk men har lärt säg språket och min karaktär gillar bilar t.x.p bilträffar och sånt (hans känslor är att hitta kärleken)
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo för att jag är aktiv 9 timmar per dag och
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att servern tycker jag är bra gjorde (mobiler och bilar att det är bra gjort) och att det är många spelare på unive men mest för hur den är byggd
Hur hittade du Unive? yt/twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? att lära mig mera
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli medlem
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej aldrig
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Björk
Vad är ditt discord namn? CS PROFFS#1337
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är 24 år och kommer ifrån turkiet så han kan svenska men mest ^^ortenska^^ t.x.p så använder han orden bror han pratar lite ah som att man inte är svensk men har lärt säg språket och min karaktär gillar bilar t.x.p bilträffar och sånt (hans känslor är att hitta kärleken)
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo för att jag är aktiv 9 timmar per dag och
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att servern tycker jag är bra gjorde (mobiler och bilar att det är bra gjort) och att det är många spelare på unive men mest för hur den är byggd
Hur hittade du Unive? yt/twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? att lära mig mera
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli medlem
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej aldrig