Accepterad grenhage12222 | Medlem ansökning (Astrokatten99.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grenhage12222

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Grenhage

Vad är ditt discord namn? Grenhage

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rolf Glenn

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll glad och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rolf glenn va en kille som tog ansvar för sig själv och ville träffa många poliser i sin ungdom, Han träffade några vänner som hade samma dröm som han och han vill bli vän och följa deras resa, Vägen till att bli polis va svår men han klarade det som det inte vore någonting. Rolf stödde sedan på att polisarbetet inte var bra för honom för att han fick mycket dödshot och hot. Han brydde sig inte om hoten utan sa till kollegorna. Rolf Glenn har varit polis i ca 20 år och älskar det lika mycket som han gjorde, hans tankar är att han ska jobba som polis och bekämpa brottsligheten i staden, han är redo att ta över världen. Han har klättrat i rang och har blivit högt tills staden han bodde i för stängdes ner, sen i denna stad innan folk började tro att han inte var svensk så blev han av med sitt medborgarskap och blev utvisad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra rp och roliga scenarion och hjälper folk som behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska låta andra vinna scenarion så inte jag vinner hela tiden utan att inte vara egoistisk.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är att man dödar folk helt utan anledning och VDM är när man avnänder sitt fordon som ett vapen. METAGAMING är när man berfolk ooc att kanske komma och hämta en på ett ställe som inte ens karaktär vet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är med och hjälper till så att folk sköter sig så ingen begår en server regel ifall nån gör det så kan jag visa er det som har hänt ifall jag har vart med i det scenariot.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka