Accepterad grenen09 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grenen09

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Grenalt

Vad är ditt discord namn? freddy13203

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam stenberg och är 20 år gammal. Adam o hans familj bodde i Norrland, Adams familj var känd för att dem bråka väldigt mycket så Adam fick nog, en dag så bestämmde sig Adam att han skulle flytta ifrån Norrland utan någon tanke på vart han skulle flytta till och ville börja känna pengar men han visste inte hur. Han hittade ett ställe utanför Norrland o bosatte sig där i några veckor men han insåg snabbt att de inte skulle funka så Adam flyttade hem igen och blev tidnings brevbärare, men Adam hade en ide han skulle bara känna ihop tillräckligt med pengar för en tåg biljet osen skulle han lämna Norrland för gott. vilket han lyckades med. Nu är de dags för Adam att starta ett nytt kapitel i hans liv och börja känna pengar och må bra. Adam har alltid gillat bilar så de har blivit ett stort intresse för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Unive tycker jag ser ut som en rolig och bra server finns mycket att göra oså, jag vill darför ha whitelist för att få mera jobb alternativ oså, jag kommer bidra med roligt rp och jag spelar ofta så kmr kö varje dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för att vinna, utan att man ska spela så att de blir roligt för alla som kör scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm, man får it kö över ngn, RDM, du får it skjuta någon utan anledning, powergaming man ska rp på skador och inte bara köra ifrån som om inget hänt efter en stor bil krock

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka