Accepterad Grenadekev | Whitelist ansökning [Minierkan] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grenadekev

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kevinking239/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Karlsson

Vad är ditt discord namn? Kevinhotie#5959

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Göran Wolf är en grabb som är väldigt bestämd. Han tycker om att prata med människor och vara väldigt social.
Göran är en grabb på 23 år, som har ett mål i livet att tjäna pengar på ett riktigt jobb. Han vill ha egen bil och eget hus som han kan leva i. Han känner att den tiden han spenderat på postnord är tillräckligt för honom nu. Han vill ta ett steg vidare i livet. Görans känslor just är att han är öppen för allt varenda människa han träffat en så länge har blivit hans kompis. Han är bestämd men ändå inte för bestämd.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag hade kunnat bidra med mycket roleplay i servern för att Göra är väldigt bra på att komma med nya ideer och även problemlösningar. Han vill även skaffa ett jobb som får han att träffa många människor. Jag känner att när vill tjäna en slant och inte vara kriminell på vägen så kan jag (göran) hjälpa dig med detta. Ärligt jobb & ärliga pengar. Jag skulle inte vilja jobba som polis eller brandman men kanske på sjukhus jag hade passat där. Men även vilket jobb som helst. Jag har redan hjälp en del människor på servern och Göran finner detta väldigt kul. Göran har skaffat kompisar som bara den. Han kommer överens med alla då känner jag att han kan bidra med ännu mer som whitelistad. Att äga eget till exempel lär ge folk som vill jobba ett nytt ställe att jobba på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker alla som jag träffat på server hittills är väldigt härliga, fått bra hjälp från både rp människorna och de som jobbar med servern. Även att jag känner att jag hade erbjudit mycket, genom att se till att hitta nya människor i staden för att de är inte lätt att komma in som ny på en RP server vilket jag märkte min första gång. Jag har tagit lite info från människor på servern så jag känner mig rätt trygg i att kunna ha ett eget företag och anställda. Vilket hade gjort rp mer rp och även de nya hade fått hjälp och haft de roligare på just denna servern. Till exempel en människa som nyss startat kan jag erbjuda hen ett jobb hos mig så kan man märka om de är där för seriös rp eller inte. Är de detta så kan man gå vidare i "jobbet" jobba sig uppåt liksom. Kanske starta resurang eller en privat vakt.

Hur hittade du Multistaden? Via Fivem där den var med populär

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att se till att nya på servern men även de rutinerade hade så kul som möjligt på mitt företag där vi jobbar för at ta oss uppåt i företags branschen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan än denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka