Nekad Grell | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grell

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/875454125345432454444/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Grell#5182

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amo Safi, han är en kriminell grabb som gillar att joina servrar med sina andra grabbar (Amo Gabriell, Amo Asta, Amo Örsk & Amo Nord) och visa vart skåpet ska stå.

Min karaktär är född 1999-02-11, och växte upp i en kriminell by vid namn ''Åre'', han skaffa fel vänner och därför blev han som han är idag.

Amo Safi gillar att köra bil fast han inte har något körkort. Han har inte pengarna till de just nu då han är skyldig en grabb 29 tusen. När han kör så kör han såklart inte själv, han kör med sina grabbar.
Amo Safi försöker att skaffa snabba pengar så att han kan skaffa körkort så fort som möjligt och därför måste han då vara kriminell eftersom han inte hade bra betyg i skolan och ej kom in på något gymasie.

Han är arbetslös och har försörjer sig själv genom att beckna på gatan med sina grabbar. Amo Safi har alltid varit smart, men har inte gjort smarta val i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag är en seriös RPare. När jag RPar gör jag inte som dem flesta andra, kör super fort och krokar över allt. Man ska köra hyfsat realistiskt, krokar man så lagar man sin bil och inte fortsätter att köra runt oavsett ifall man gör de i allmänheten eller ifall man gör de där ingen ser. Jag tycker att man ska RPa likadant som när folk är nära en, som när man är långt borta. För dem flesta RPar mer realistiskt när dem är med folk än vad de annars gör när de är långt borta.

Jag kan dessutom bidra med rolig RP, jag och mina grabbar snackar har våran speciella röst som många verkar tycka är rolig vilket är possitivt.

Har dessutom mycket erfaranheter på RP, och därför vill jag testa någon mer seriös server med lite bättre struktur såsom Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av just Unive pågrund av dens seriösa RP som jag letat efter ett bra tag. De är svårt att hitta servrar med bra RP, men Unive verkar ha de. Sedan är de också dens aktiva folkmassa. Många spelare vilket gör de roligare och mer motiverande att spela.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom 2 irl kompisar, dem berättade allt om Unive och jag ville börja. Jag hade såklart hört om Unive förr men hade inte någon större tanke om de.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt Rollspel är att både jag har kul, men att dem andra som jag rollspelar med också har kul. Jag är inte en egoistisk person, och gillar att andra också ska ha kul. Jag gör inte bara saker för min skull.

Mitt mål är också att bli så bra som möjligt på RP, rp kan ju hjälpa i framtiden irl också såklart med te.x jobbintervjuer osv osv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på just Unive är att bli så ''known'' som möjligt inom RP världen, de hade varit häftigt om alla visste vem ''The 5 Amo's'' var. De hade bara blivit en hype grej inom RP. Jag vill ju somsagt också att dem jag spelar med ska ha kul, och de ska jag definitivt göra mitt bästa med att uppnå på just Unive om jag blir accepterad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar inte RP längre då jag tröttna på alla servrar som blev greifade och sedan dog.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka