Nekad Greko05 | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grekazzo07

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198121445094/

Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Vad är ditt discord namn? Greko#7571

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Abdi Abdi och har varit i Bahamas i ett tag och blev av med sitt medborgarskap och vill nu ansöka till nytt. Abdi har varit i staden i ett långt tag, Abdi kom till Unive den 21 juli 2020 och har varit i staden sedan dess men han har även tagit några pauser där han satsar på skolan!!
Abdi förlorade sin familj när ha var liten ca 2-3 år gammal i en bilolycka han var själv med i den olyckan och har lite små skador sedan des. Abids föräldrar klarade inte sig men Abdi klarade sig och har nu bot en foster familj. När Abdi flyttade in i Unive så var han 18 år gammal då hans fosterfamilj inte ville ha kvar honom så han gick sin väg och är nu rik i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag har ej kört FiveM på länge då jag har saknat spelet och kört ett annat spel under tiden, Rust. Jag vill också bli medlem/WL på servern för att kunna jobba på olika jobb då jag har goda RP erfarenheter inom jobb RP/ Krim RP och vill även bidra med att jobba på olika jobb och bygga upp dom från botten.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att servern e jätte härlig och jätte rolig att köra på men jag tror att det hade varit extemt roligare och höja min RP nivå på servern om jag fick ett WL jobb.

Hur hittade du Unive? Minna vänner vissade mig denna roliga server och jag ska också vissa mina andra vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få så många vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få så många vänner i staden och vara känd bland folk/ att många vet vem jag e Te.x å titta där e ju Abdi kom vi går o snackar med han.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka