Nekad Greko05 | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grekazzo07

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198121445094/

Ditt Hex-ID: 1100001099b66e6 (Hex)

Vad är din discord tagg? Greko#1395

Vem var det som bannade dig? daniel

Hur lång tid var din ban? permanet bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är permanent bannad för dupping. Just nu är Jag utomlands så lite svårt o ge alla detaljer med försöker göra mitt bästa! snälla ta den tid ni staffs behöver men snälla läs denna överklagan noga.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår att jag gjorde fel då jag gick och solde en stor mängd med heroin som är suntförnuft. o då tycker jag också att jag ska vara bannad för suntfönuft och inte bannad för (dupping) +(perma bannad)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mitt gäng som jag spelade med blev tyvär nerstängt tidigare så har jag kört med ett annat gäng också då vi hade en massa heroin det gänget lev nerstängt och jag hade då heroinet i olika bilar som jag ägde. Sen öppnar jag ett annat gäng med några killar vi har gänget i ca 1 månad och vi grindandade pengar och valmo/ heroin sedan så blev de gänget också ner pga min boss som gjorde ett fel jag var ej online då vid den tid punkten som detta hände så jag fick behålla min krim så jag gick o solde all heroin jag har fixat/fått under min krim karriär det var på ett ungefär 35k heroin tror jag men det var inte mer än 35k det e jag 100% säker på jag fick 40m ngt av de och levde rik precis som en kriminel gör med pengarna jag fick gick jag o köpa ett hus och lite vapen + 1 bil för att vara lite mer detaljerad så köpte jag en rs6a sedan går dagen och nästa morgon när jag vaknar så kontaktar daniel mig och säger att jag kmr bli bannad för dupping när jag har vittne bevis från mitt gäng. denna staff är med inte med i discorden längre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att denna bann var felaktig då jag e bannad för ngt annat och inte ska vara perma bannad utan bannad för suntförnuft eller unbannad.

vill bara lägga till en sak som e lite utanför ämnet, just nu är jag utomlands och åker bil hem till sverige från grekland och hade varit så skönt att få komma hem och vara unbannad efter en resa på 36h i en bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tidigare förut men dom bannsen har jag tagit lärdom av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att sälja lite i taget och att ha vänner med som som kan skydda mig om det händer något

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag,
det jag hade kunnat gjort annorlunda är att sälja lite i taget och att ha vänner med som som kan skydda mig om det händer något.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka