Inaktuell Greko05 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grekazzo07

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Vad heter du på discord? Greko#1395

Ange ditt födelsedatum 07/07/21

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? ungefär alla dagar

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att ansöka till trainee är att jag tycker det verkar vara riktigt roligt. Jag vill hjälpa till at utveckla servern och förbättra RP nivån. Jag vill få bort regelbrytare som t.ex. lallare, vdm are, rdm are osv. När jag har kollat på staff streams så tycker jag det ser riktigt roligt vilket gör mig mer engagerade till att vara så aktiv som möjligt och jag vill verkligen kunna vara med och hjälpa till att utveckla server och hålla uppe en bra RP nivå. Jag vill underlätta för Staff teamet som alltid jobbar riktigt hårt och jag vill kunna hjälpa till ännu mer än vad jag kan göra nu, jag är servervakt men jag vill kunna bidra ännu mer till servern. Det är händer ibland att folk "streamsnipar" när jag kollar på streamers och det förstör väldigt mycket och blir bara tråkigt jag vill kunna hjälpa till med detta samt andra problem. När jag tittat på Staffstreams så ser jag att det är väldigt många /report och /help som kommer in i chatten och jag vill hjälpa till med dessa och underlätta arbetet för andra Staffs. Jag har också märkt av ett problem med att folk snor tjänstebilar som ambulanser, polisbilar, postnordbilar mm och detta förstör RP totalt eftersom man aldrig skulle ha gjort så irl.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jo, jag vill bli traineejust för att jag har otroligt lätt att hjälpa folk samt är jätte lätt lärd och det som får mig att vilja bli trainee på Unive är just för att jag vill bidra med att ställa upp och bli support just nu när det behövs jag skulle även försöka vara så aktiv som möjligt för att försöka hjälpa till folk på servern som har problem. Oftast så upplever jag att vissa inte hjälper eller svarar på /report och /help då jag var polis och gäng kriminella behöver skin. Jag ska försöka vara i support väntrum hela tiden och hjälpa till alla så det blir lättare för alla andra supports. Vill inte banna folk direkt skulle kunna göra så att jag tar ett snack med den person som inte följt reglerna, och om jag inser att han vekligen kan förbättra sig ger jag en till chans. Men om det händer igen så är jag tvungen att ge bann. Nu när servern växer mer än någonsin så blir det för mycket för staffs så vill verkligen hjälpa till servern och nå sitt mål. Kommer inte svika staff teamet för att jag kommer kämpa och ge allt för att förbättra servern tillsammans med staff teamet.
Jag skulle också vilja jobba mycket allmänt på servern, specca folk och se till så att allt går rätt till, banna folk som bryter mot regler så att det blir en så bra RP-atmosfär för dom seriösa som möjligt, kolla /reports och såklart försöka hjälpa så mycket /helps jag bara kan.
Såklart också hålla koll på discorden och på forumet.
Gillar att hålla koll på lite allt möjligt faktiskt, måste ha många bollar i luften samtidigt för att fungera typ, så är med andra ord stresstålig.

Hur länge har du spelat på Unive? alla mina timmar nästan just nu har jag 1,1k timmar så nästan alla 1,1k timmar har jag kört på unive

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har väldigt bra erfarenheter eftersom jag tidigare har varit staff på server i ungefär 1 månad och under den tiden så lärde jag mig mycket kommandons och fick därmed känna på lite om hur det borde och ska gå till i scenarion, supportärenden och i reports och vet också då hur man bör agera i vissa ärenden och hantera olika personer
och att jag var varit support tidigare som sagt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip (för att kunna flygga runder och specca scenarion)
/sqlban id tid anledning - (För att banna folk)
/sqlbanoffline - ( samma sak som sqlban förutom att det gör man när spelaren man vill banna är offline)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/revive ID (för att ressa någon)
/dv (tar bort en bil eller fordon)
/bring (för att tpa någon till sig själv)
/car (spawna fram en bil)
/goto (gå till id) ID
/togglename
/tpm- Du blir teleportad till markern på kartan
/freeze (för att frysa en person)
/setjob (id) (jobbname) (grade) Du sätter dig själv eller andra som olika jobb exempel marja lisa boss
/giveitem
/giveweapon
/givemoney
/skin
/sqlbanhistory (för att kolla någons ban history)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej, (;

Senast ändrad:
+Rep Du kan mycket om Trainee och tycket du kan vara en bra staff! Hoppas vi ses i framtiden. [Bra ansökan och kan mycket om alla commands inom unive!!!]

Tillbaka