Greko05 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grekazzo07

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Vad heter du på discord? Greekz#6526

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan oftast spela mellan följande tider, Måndag 16:00-20:00 Tisdag 15:00-21:00 Onsdag 17:00-22:00 Torsdag 15:30-22:00 Fredag 13:30-00:00 Lördag 10:00-00:00 Söndag 10:00-00:00. På loven kan jag spela nästan hela dagarna.

Berätta om dig själv Jag är 15 år, är en positiv person som gärna vill hjälpa andra. Jag som person har höga krav på mig själv och vill gärna få ett bra slutresultat efter det jag gjort. Jag kan ta kritik utan att bli arg. Jag blir aldrig arg i onödan. Jag har många vänner. Jag kan på ett bra sätt styra upp stressade situationer. På fritiden spelar jag hockey (eventuellt intern match på lördag) och är hemma och spelar. Ibland är jag även med kompisar. Just nu håller jag på att träna inför moped test den 14 november. På sommaren går jag ibland även till gymmet. Jag har många vänner irl som spelar på Unive, exempelvis Mendion, Psykbryt osv...

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra allt jag kan för att för att hjälpa servern på alla möjliga sätt och jag skulle gå på reports och och även hålla koll i discord servern och hjälpa folk som sitter och väntar på support. Jag skulle vara väldigt aktiv som staff och vara väldigt trevlig och snäll i alla ärenden. Jag skulle hjälpa alla i servern även om det är någon jag inte gillar eller någon som är otrevlig mot mig. Jag skulle aldrig vara otrevlig och jag skulle respektera beslut från högre staffs/andra mods. Jag kommer göra så mycket jag kan för att det ska bli bättre RP på servern. Jag skulle hjälpa till där det behövs och även specca större scenarion eftersom det lätt kan bli fel och då kan jag ta det med dem som gjort fel efter scenariot. Jag skulle även hjälpt till med såna småsaker som att någon har spawnat i öknen och behöver tp t.ex. Jag skulle verkligen försökt att förbättra servern och göra den till en bättre plats och minska antalet spelare som bara är här för att förstöra och vara jobbiga mot andra! Jag skulle bara va en allmänt trevlig och bra staff. Jag vill kunna sprida positivitet och glädje och även göra så att Unive får ett riktigt bra rykte som den redan har så att det kommer ännu mer spelar till servern. Jag skulle även inte banna folk för minsta lilla utan först ge dem en varning beroende på hur allvarligt det är och jag skulle kolla på bevis innan jag hade bannat någon. Jag kommer alltid ta bevis först sen ta ett beslut och om jag är osäker skulle jag fråga andra staffs vad dem tycker och jag hade inte varit rädd att fråga om hjälp. Jag kommer även att lyssna på båda sidor och vara helt opartisk!

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 14 juli 2020 men ha gjort nytt konto

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jo, jag vill bli support just för att jag har otroligt lätt att hjälpa folk samt är jätte lätt lärd och det som får mig att vilja bli support på Unive är just för att jag vill bidra med att ställa upp och bli support just nu när det behövs....

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Alltså att hålla allt under kontroll genom att hjälpa de andra staffsen lyssna på vad medlemmarna säger och gör så att alla blir en del av communityt. Jag skulle gått på alla reports även om det är en person man tex har bråkat med för mig personligen bryr jag mig inte vem personen är vill bara hjälpa dem. Alltså så hade jag hjälpt på alla fronter jag kan och jag skulle vara en hårt slitande staff för att se servern förbättras. Jag skulle också lyssna på dem två sidorna eller fler om det finns kommer vara helt opartisk även om jag känner personen eller inte gillar personen jag kommer gå efter den som har mest bevis om jag inte har personliga bevis. Jag skulle också lydigt dem högre uppsatta staffsen om det är ett stort staff ärende och flera staffs är inblandade. Jag skulle också vara aktiv i pm så man kan hjälpa alla som behöver hjälp! Jag hade suttit mycket med staff teamen o snacka o lösa problem som kommer i vägen

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag mina erfarenheter är att jag har varit staff/support på servern för ca 1 och halv månad sen ungefär och då lärde jag mig jätte mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? detta e mina komandon jag kan
/revive id

/kick id anledning

/svban id anledning

/togglename

/freeze

/noclip

/bring id

/goto id

/dv

/sqlban namn dagar anledning

/tpm

/spec id

/setjob id (vilket jobb) (1-5)

/sqlunban

/sqlbanoffline

/sqlbanhistory

/giveitem (vad)

/v (vad för bil)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag värkligen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag kör bara Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? vill bara säga att det hade varit så extremt roligt om jag fick chansen att bli support på denna server då jag värkligen vill bli det! ja hej philip du kanske minns mig stretzzz var ju support här för inte så länge sedan...

Senast ändrad:
+rep kommer bli en fantastik support. Han är fett trevlig och är riktigt bra på att bemöta folk bra!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka