Greko05 | Ansökan till Support [Achoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grekazzo07

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Vad heter du på discord? Greko#7571

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla dagar skulle jag säga mellan 12-12 och lite extra mycket några dagar

Berätta om dig själv Jag är 14 år, är en positiv person som gärna vill hjälpa andra. Jag som person har höga krav på mig själv och vill gärna få ett bra slutresultat efter det jag gjort. Jag kan ta kritik utan att bli arg. Jag blir aldrig arg i onödan. Jag har många vänner. Jag kan på ett bra sätt styra upp stressade situationer. På fritiden spelar jag hockey (eventuellt intern match på lördag) och är hemma och spelar. Ibland är jag även med kompisar. Just nu håller jag på att träna inför moped sluttest den 14 november. På sommaren går jag ibland även till gymmet. Jag har många vänner irl som spelar på Multistaden, exempelvis Swememo, Jaretobbe.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att alla på servern håller den rp nivån som gör Unive så rolig att spela på. Jag hade sett till att hjälpa alla både i support i discord och ingame genom att specca en massa scenarion och spelare. Det har funnits flera tillfällen då jag skrivit /report eller /help och inte fått hjälp då jag känner att jag hade kunnat hjälpa till med det väldigt mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan jag laddade ner fiveM har 876h så ksk 700h

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jo, jag vill bli support just för att jag har otroligt lätt att hjälpa folk samt är jätte lätt lärd och det som får mig att vilja bli support på Unive är just för att jag vill bidra med att ställa upp och bli support just nu när det behövs....

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag känner att jag är väldigt aktiv på servern och jag har erfarenhet som servervakt så jag kan alla regler så att jag kan hjälpa till och vet när folk gör rätt eller fel. Jag har läst många ban överklagelser vilket gör att jag har bra med erfarenhet där också. Jag sitter alltid i discord och är alltid redo att hjälpa till. Jag har bra med tålamod så om någon kommer in skit arg och bara skriker och sånt så kan jag ta det ärendet utan att flippa ut själv. Men jag tar inte allt utan ser till att det är ett support ärende och inte bara ett ställe som folk ska komma in och skrika och böla för att de har blivit bannade. Jag är inte partisk och tar beslut utifrån Unives regler och inte utifrån hur jag känner och tycker om personen.

Det finns många supports som inte kan så mycket om krim scenarion och krim grejer var jag hade kunnat hjälpa till.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har väldigt bra erfarenheter eftersom jag tidigare har varit staff på server i ungefär 1 månad och under den tiden så lärde jag mig mycket kommandons och fick därmed känna på lite om hur det borde och ska gå till i scenarion, supportärenden och i reports och vet också då hur man bör agera i vissa ärenden och hantera olika personer
och att jag var varit support tidigare som sagt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip (för att kunna flygga runder och specca scenarion)
/sqlban id tid anledning - (För att banna folk)
/sqlbanoffline - ( samma sak som sqlban förutom att det gör man när spelaren man vill banna är offline)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/revive ID (för att ressa någon)
/dv (tar bort en bil eller fordon)
/bring (för att tpa någon till sig själv)
/car (spawna fram en bil)
/goto (gå till id) ID
/togglename
/tpm- Du blir teleportad till markern på kartan
/freeze (för att frysa en person)
/setjob (id) (jobbname) (grade) Du sätter dig själv eller andra som olika jobb exempel marja lisa boss
/giveitem
/giveweapon
/givemoney
/skin
/sqlbanhistory (för att kolla någons ban history)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag lär mig väldigt snabbt och kan lätt "adapta" till alla regler och sånt. Om jag skulle göra fel och får skit av det så flippar jag inte ut och börjar böla eller nåt sånt utan jag kan ta kritik och lär mig av det väldigt bra.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag kör bara Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? vill bara säga att det hade varit så extremt roligt om jag fick chansen att bli support på denna server då jag värkligen vill bli det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka