Nekad Greko | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
G

Greko

Gäst
Användarnamn: 5k

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198121445094/

Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Vad är ditt discord namn? 5k#1395

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Abdi. Abdi har bott med sin mamma och pappa. När Abdi blev 20 år gammal så bestämde han sig att flytta ifrån sinna föräldrar och börja sitt eget liv och hoppas på det bästa. Abdi är 21 år gammal och fyller år i juli då den bästa tiden är. Abdi gillar att fixa bilar och göra dom coola och gör staden glad för evigt.

Varför ska just du bli whitelistad? Just för att jag vill kunna RP:A mig fram till mina pengar och inte vara fattig och bo på gatan o lala det e inte roligt. Jag kommer även att bidra med att hjälpa staden så mycket jag kan och hjälpa dom som behöver hjälp. Jag lyssnar på alla o speciellt på staffsen

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Just för att jag gillar denna server så otroligt mycket och jag vill kunna skaffa jobb o känna pengar

Hur många timmar har du på FiveM? 803h 53m

Hur hittade du Multistaden? Min kompis visade servern för mig och jag fastnade direkt för den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på andra servrar men inte på denna

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka