Accepterad Greko | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greko

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Vad är ditt discord namn? Greko197#0267

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kostantinos Iraklidis han är 19 år gammal och sin etnicitet i Grekland. Hans ursprung sig ifrån en del av Grekland där geografiska områden har gjorts in till cyprotiska området. Hans liv har alltid varit trubbel, från sin barndom flydde han och hans familj ifrån Grekland. Hans familj klarade sig genom sin tur till Sverige, duckade skott och miliser. Dem tog båt till sin väg igenom hela Europa tills dem kom till landet Sverige. Hans familj påbörjade ett helt nytt liv i Sverige, ny identitet. Kostantinos började i skolan relativt snabbt utan nån kunskap utav det svenska språket, han hade det tufft genom hela hans skolgång med trakasserier och mycket mer. Kostantinos är nu 16 år och påbörjar gymnasium där han bemöter flera olika folktyper, rika svennar, irländska nördar och det normala ghetto folket. Han ingiver sin in i konversation med för att få kontakter och framtida vänner. Dem låter Kostantinos hänga med deras kompisgäng för att tag, dem går ut och hänger med eventuellt andra folk. Efter ett tag blir han initiering in till ett gäng, han tackade ja och pågick sin väg som gängkriminell. Efter tid som en del av gänget rörde han sig upp i rankerna, enda tills han blev Vice-Boss i gänget. Han fick den respekten han har vilja få under hela hans liv, ifrån hans barndom han blev trakasserad och mobbar för att han inte kunde snacka flytande svenska till att folk beter sig annorlunda mot han för att han är inte ifrån Sverige. Han har nått sitt mål men vill ha mer. Han vill bli högre uppsatt och klara den uppgiften inte många andra har nått, han bemöter bossen och försöker ta hans plats i gänget. Han har folk bakom sig samma med bossen, han försöker att döda bossen. Lyckas han eller inte, det får vi se i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror personligen jag kan bidra till ett gott exempel och ett skratt samt massor av speciella och hög rp nivå scenarios här på Unive. Jag är en person som spelar på servern för att göra saker som folk inte har gjort förut och kanske ha lite inflytande på framtida scenarios och scripts. Jag kan bidra med hög rp nivå och kreativa kriminella scenarios, vad menar jag med kreativa kriminella scenarios. Göra non-scriptade rån som tex ikea rån, apple store rån och bilfirma rån. Alla dessa kommer ha social rp och stregisk planering. Bidra med hög rp och hög rp scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att se till att båda sidorna i scenariot har roligt och att inte spela för makt och pengar/bilar

Hur hittade du Unive? Vänner

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir du automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka