Accepterad Greko | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greko

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004217390/

Ditt Hex-ID: 11000013e39702e (Hex)

Vad är din discord tagg? Greko#0267

Vem var det som bannade dig? Difnoah

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 659e1ee325b55332b2be338f0769d5ee.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är fullförstårligt varför jag är bannad, jag tror att jag blev bannad för att jag använde mig utav en keyboard autopresser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att gick till weedet med en kompis och började ta över stället han och jag pratade lite och då kom vi fram till ämnet vapen och jag var hyfsat ny till krim och hade i stort sätt inga vapen över huvudtaget medans dom andra hade en massor av vapen detta gjorde mig lite avundsjuk och han gav mig ett råd som hananvände sig utav för att få massor av pengar (tredjemjukvars program) alltså auto keyboard presser. Jag laddade programet och började använda mig utav det. sen skulle jag gå och äta och tänkte äsch ingen jag låter den va på under tiden jag äter. Så under tiden jag åt så kom det då ett par grabbar som skulle råna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte denna ban som felaktig då jag gjorde fel genom att använda en software

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare och har tagit lärdom av dom bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte använda mig utav en software och bara acceptera läget och inte använt mig utav autokeyboard presser

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, det jag har lärt mig är att inte använda softwares och att det var grovt fel det jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Gör aldrig om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka