Inaktuell Greko | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greko

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Ditt discordnamn: Greko#0267

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli kriminell ansvarig just för att jag vill ändra på den kriminella sidan utav servern och kunna ändra på den sidans RP. Det jag tycker borde ändras är den sociala-RPn och få tillbaka det som hur det var förut MC gäng höll sig till MC kulturen så som att cruisa runt och gatu gängen höll sig till att hålla deras gata så som RPn ser ut som nu så spelar det inte roll vad man är för sorts gäng utan ett gatu gäng kan bli till ett Maffia gäng och samma med ett MC gäng kan bli till ett gatu gäng. Jag tycker att det gänget man RPar sig som att vara skall man också hålla sig till och hålla den kulturen. Jag personligt tycker inte det är hållande hur RPn är nu för att folket strävar inte efter sin kultur utan ungefär bara för att tänka själviskt och ha kul. Medans en annan har kul så har också mot parten tråkigt pågrund utav den som har "kul" genom att förstöra RPn med att inte använda sig utav socialRP och bara går direkt för att knalla ner en person. Jag vill ha tillbaka hur det egentligen ska vara RPn ska inte vara att bara skjuta utan också att samsas att kunna prata att ha den förmågan och erfarenheten att kunna använda sig utav socialRP och inte behöva tvistas. Jag är gör denna ansökan för att jag vill hjälpa till och förändra på RPn även att jag har tidigare lärdom som jag kommer kunna ha en stor fördel och nytta utav i gemförelse med en som inte har den kunskapen jag fick ta del utav då när jag var support. Det som fick mig att välja att ansöka idag är att jag vill som sagt förändra på RPn och att jag saknar lite det staff arbetet jag såg nog inte riktigt att vara staff var en roligt grej utan mer som en cool grej men nu under åren som gått sen jag var staff har jag insett att det inte bara är att det är coolt att vara staff utan det är mer som en större uppgift för servern och för serverns helhet. När jag var staff så valde jag att avgå just för att jag inte tyckte det var lika coolt efter ett tag och att jag inte hade tid med det som saker som kom ivägen såsom träningar osv. Idag har jag slutat med sporten vilket ger mig mycket mer extra tid att kunna tillbringa den tiden här på servern och kunna planera med andra kriminell ansvariga på hur man hade kunnat förbättra RPn mer och lyft fram den riktiga RPn som BÖR vara på servern istället för hur den är för tillfället. Jag är 15 år just nu och har mognat till mig lite än sist och förstår varför man ansöker till staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar 15-23 ibland tidigare ibland senare
Helger 12-03+

Hur länge har du spelat på Unive? sedan Multistaden ungefär 2019/2020 men har haft olika konton dom senaste 3 åren

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit support här tidigare och fått en massa staff erfarenheter så som hur man ser i 2 perspektiv och även hur man ser i olika sittser och scenarios där man som staff kanske inte riktigt såg hela scenariot. Under den tiden jag var support så fick jag lära mig även en massa olika kommandos som jag tog del utav då och som jag idag kommer kunna ha en nytta utav.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka