Accepterad grekenbreeee | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grekeeeeen

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086979570/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter Kinnander

Vad är ditt discord namn? olof#1093

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carlos Stanzio och är 24 år gammal i nuläget. Carlos har haft en fruktansvärd uppväxt. Han växte upp med sin mamma och syster i orten där socioekonomin var dålig. Alla levde fattigt samt saknade pengar och mat. Där ingår även familjen Stanzio. Carlos gick i skolan där det blev trubbel hela tiden. Han skapade bråk, slagsmål etc. Han kunde inte beté dig i klassrummet för den delen. Suddigum och pennor flög över klassrummet när läraren var fullt fokuserad på genomgången. Han blev tillsagd många gånger och fick nya chanser innan vårdnadshavare kontaktades. Mamman fick säga till Carlos att sluta med idiotin men såklart hände ingenting. Han fortsatt och fortsatt och tillslut ledde det till att han börja göra saker ute i stan också. Det började med klotter och skadegörelse på byggnader och små saker såsom brevlådor till exempel. Efter det började han med snatteri. Det var bara att plocka och gå för Carlos. Klotter och skadegörelse var mest för adrenalinet och han psykiska ohälsa. Han kunde släppa allt annat. Snatteriet var en helt annan grej dock. Det gjorde han för familjen, för att försörja familjen. Som sagt hade de ont om pengar och hade knappt något i kylskåpet eller frysboxen. Carlos klarade sig från SOC och levde fortfarande såhär. Han lever såhär i hela sitt liv, han kan inte göra något annat. Nu är han 24 år gammal. Med i ett kriminellt nätverk. Carlos har väldigt mycket pengar nu och kan försörja sig själv och familjen utan problem. Mamman och systern visste redan från 20 års åldern att Carlos höll på med kriminaliteten. Man kan inte få pengar sådär utan några kunskaper från skolan. De visste att han inte hade ett jobb, men ändå tjänade han in pengar. Det var inte en frågan om han höll på med kriminalitet eller inte. Carlos lever farligt då andra kriminella nätverk är ute efter han och hans gäng. De ligger lågt efter bankrån som gjorts. De lever extremt farligt. De gör vapentransporter och knarkförsäljningar. De lyckas hela tiden. Carlos har inte slått sig tanken att gå den "rena" vägen en ända gång. Det är försent. Detta är Carlos och det kommer förbli Carlos...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att kunna göra större och bättre scenarion. Utan medlemskap finns det begränsningar som inte låter mig göra det jag kan. Långa, och roliga scenarion kan jag lova. Alla som är inblandade i ett scenario kommer ha kul. Inget snack om saken. Jag kommer även rapportera regelbrott ifall jag ser någon göra fel. Jag står emot lall och kommer rapportera så fort som möjligt. Staffteamet kommer få hjälp av mig och det kan jag lova.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en social rp nivå och hög rp nivå som förmodligen alla andra hade sagt. Jag kommer förbättra rollspelandet med de andra runt om mig. Social rp är väldigt viktigt eftersom det kan leda till scenarion eller bara ett trevligt snack.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte ska spela efter makt och pengar. Båda parterna i scenariot ska ha kul. Låt oss säga att man gör ett bankrån. Då ska de kriminella inte gå ut och smattra varenda polis. Utan det ska va en lång biljakt och ett fortsättande scenario efter bankrånet. Alla ska ha kul i ett scenario och det är det viktigaste.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom streamers och vänner som spelar här. Jag har hört mycket gott om denna server och jag tycker det ska bli en fantastisk stund med er.<3

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka