Nekad grekenbreeee | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grekeeeeen

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086979570/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter Kinnander

Vad är ditt discord namn? olof#1093

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tompan Smajlovic och har levt ett tufft liv som har resulterat i att han växte upp till att bli en stor kriminell i hans ort och styra o ställa över alla. Som barn har Tompan alltid haft det svårt speciellt efter hans pappas bortgång. Tompan växte upp med sin mamma som inte direkt va en "topp" mamma, hon gick på droger och kunde knappt ta hand om sig själv eller lilla tompan. I skolan va tompan kaos, han gick aldrig på sina lektioner och bråkade med alla elever i skolan. Vid 17 års åldern valde tompan att ta "gata" vägen för att kunna försörja sig själv samt bygga upp sitt namn. Redan vid 18 år så började tompan nå sjuka summor som var bra för han men också dåligt då många hade ögon på han och börja bli svartsjuka. De gav tompan fiender vilket ledde till ett krig. Tompan va helt själv och valde köra helt själv. På 2 dagar lyckades Tompan rensa alla som hade beef med han och ända sen den dagen har alla fruktat honom. Tompan kan låta som en aggresiv och hotfull människa men han har ett gott hjärta. Tompan kan vara snäll och respektfull mot den som är snäll och visar respekt mot han, men korsar man gränsen då smäller det. Detta är historian om Tompan Smajlovic.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli på Unive för att jag vill ha tillgång till flera saker och därav som kommer leda till bättre scenarion. Allt inom rp är att skapa scenarion och göra de roliga för andra. Därför vill jag ha chansen att göra det. Jag tar mitt rp seriöst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som andra förmodligen har sagt innan, så kommer jag bidra med en bättre rp nivå. Jag kommer hjälpa till ifall det behövs. Ser jag någon som gör regelbrott kommer det rapporteras. Det kan jag lova. Jag kommer ha roligt med de jag rollspelar med och det kommer skapas roliga scenarion för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela så man själv vinner eller vad man ska säga. Scenariot ska alltså va roligt för båda parterna. Jag tror det är inom "POWER GAMING 2" som det står att man inte ska spela för makt och pengar. Ifall det är ett bankrån så ska inte de kriminella göra allt i sin makt för att vinna. Det kan bli sjukt tråkigt för poliserna med. Man måste tänka ur de andras perspektiv och göra det kul för alla.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina vänner och streamers som jag kollar på. Jag har hört väldigt bra från denna servern och jag tror att jag kommer ha det trevligt här.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka