Nekad grekenbreeee | Ansökan till Servervakt [Knugen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grekeeeeen

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad heter du på discord? greken#1093

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 17:00 - 00:00 Helger: 17:00 - 02:00 (Är med vänner och gymmar innan jag är aktiv vid dessa tider. När det inte är lov går jag såklart till skolan och gymmar efter. Nu när det är lov är jag inne på morgonen och samma tider som på helger.)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem i ungefär tre månader innan, gick över till ortenwave och nu har jag kommit tillbaka och varit här i två veckor. Märkte att ortenwave inte var den rätta platsen för mig. (Medlem Ansökan innan jag kom tillbaka var på ett annat forumkonto som nu är borta, vet inte varför)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://1drv.ms/w/s!AvPymebF_NY7sjneoIT3i0fIL7ll?e=k1TlGt (Länk till word dokument med bilden för jag kom inte fram till hur jag skulle göra) "kantarellplockare, skjut inte på allmän plats" var en felaktig ban, han banna fel person. "Spawnmenu abuse" var inte felaktig, har lärt mig ifrån det dock.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska inte påverka rollspelandet på något sätt. De har dock i uppgift att förbättra spelares upplevelse på servern. Ifall det står bilar mitt på vägarna, sönder eller bara allmänt ivägen för andra kan man dv:a bort dem. Gör då alltså så bilen försvinner och upplevelsen förbättras. Ifall det är folk som lallar eller förstör upplevelsen för andra som rollspelar kan man kicka eller banna personen i upp till 60 minuter. Någon dör av en bugg så kan sv ressa istället för att skriva en report och behöva vänta. Underlättar även för de som tar reports, de får då mindre reports och hjälper till andra mycket snabbare. De jobbar helt enkelt med att förenkla staffsens arbete på Unive som då förbättrar upplevelsen mer effektivt för andra spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att förbättra upplevelsen på Unive, jag vill även underlätta arbetet för staffsen på Unive. Jag vill även ha en liten större betydelse för Unive, och ta mer del av gemenskapen på Unive. Minst en gång per dag man kör in i bilar som står helt öppet på vägarna, därför vill jag få bort dem och förbättra upplevelsen. Man stöter också på lallare och folk som inte kan beté sig som förstör upplevelsen och Unives rykte. Jag kanske inte riktigt kan få bort dessa personer, men jag kan kicka eller banna dessa i 60 minuter så de kanske fattar att detta ska man inte göra.
Jag har även varit med om buggar, (fåtal gånger under tiden jag spelat här.). Buggar man dör av helt enkelt, jag har spawnat död eller flugit upp i luften efter jag hoppat ut ur en vält bil. Då kan det va värt att ressa eftersom att man inte ska rollspela på det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse när man är servervakt är helt enkelt att du använder dina sv perms på fel sätt. Detta kan påverka rollspelandet på ett negativt sätt. Du kanske ressar någon som egentligen dog på ett helt normalt sätt. Du ska egentligen köra han till sjukhuset och inte ressa. Du kan även kolla "/who (id)" som visar vad personen har för roller. Du kanske använder det för att se ifall personen är kriminell, ifall det nu så är fallet så kanske du ändrar hur du vill genomföra något scenario. Den kriminella kanske har vapen på sig? Det skulle inte den som bara var Medlem ha, därför är du mer försiktig än vad du tänkte vara från början eller skiter i den personen. Du skiter i den kriminella för att personen kanske har vapen, åker iväg och kollar sedan efter vanliga medlemmar som du ska göra personrån på t.ex.
Att abuse SV är inte okej alls och det kommer anmälas ifall jag ser det, det kan jag lova.

🎅Medlem
🕵️Kriminell
🃏Sicarios
🎗️
2022-medlem

Senast ändrad:
Kommer att neka denna ansökan då du inte uppfyller alla kraven.

Din Servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka