Inaktuell grekenbreeee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grekeeeeen

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad heter du på discord? greken#1093

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till M-Ansvarig är helt enkelt för att jag vill ta större del av gemenskapen som finns här på Unive. Jag vill underlätta för de andra M-Ansvariga som jobbar fruktansvärt bra med ansökningar och intervjuer varje dag. Det är extremt tufft för dem eftersom att det kommer in flertal ansökningar varje dag.
Jag ser även mig själv i framtiden i en större roll på Unive. Jag vill jobba mig upp till Helper och senare Staff. Jag ser att jag har det som krävs för att ta del av en större roll på Unive.
Jag anser att jag har det drivet som krävs för dessa roller och det kan jag visa.
Jag anser att jag är kompetent nog att ha dessa roller och det kan jag visa.
Jag anser att jag är så pass social att detta inte ska vara några problem. Har rollspelat på servern i tre månader nu.
Jag har byggt upp disciplin genom mina dagar, därav kommer detta inte vara några problem.
Jag ska se till att i slutet av dagarna ska det inte finnas en ända M-Ansökan obesvarad.
Jag anser att tiden som behövs för detta jobb har jag. Då jag tröttnat på rollspelandet vill jag ta större del av Unive utanför FiveM Servern.
Samt har jag varit M-Ansvarig på en annan server innan, där jag fick "Veckans M-Ansvarig". Nu är det inte aktuellt eftersom jag strävar efter Unive till 110.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som M-Ansvarig då jag som sagt har den sociala förmåga som krävs för att klara av detta.
Jag är så pass kompetent för att klara av detta.
Jag har drivet för att klara av detta.
Jag har disciplinet för att klara av detta.
Samt så har jag som sagt varit M-Ansvarig på en annan server där jag fick "Veckans M-Ansvarig" som var ett koncept där den som jobbade hårdast som M-Ansvarig fick en belöning.
Jag kommer också underlätta för andra M-Ansvariga och Staff teamet som har det tufft varje dag.
Jag kommer vara rätt så strikt till vilka jag väljer att ta in till servern. Jag vill ha utvecklade svar på både ansökningarna och intervjuerna. Jag vill även se karaktärer som är unika och som har en komplett "Story" av sin bakgrund i livet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Detta är en fråga som är helt solklar.
Man ska helt och hållet vara trevlig till personen man bemöter. Man ska även ha den rätta tonen till personen man bemöter. Man måste tänka på att detta är personens första steg in till servern. Därav måste man vara trevlig och se till att personen känner sig välkomnande. Du måste även ge personen sin tid att svara på frågorna du ställer. Det finns ingen poäng med att stressa. Som sagt, personen är ny och du ska få den att känna sig välkommen.
Du som M-Ansvarig ska vara en förebild för personen du pratar med. Du ska få personen att bli intresserad av din roll i Unive. Du ska få personen att vilja bli som dig. Du ska få personen att bli som dig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara Medlem på Unive ska vara något stort. Precis som alla andra ska du vara en förebild för de andra på servern. Inte bara genom rollspelandet, men även hur du är OOC.
När jag är M-Ansvarig kommer jag vara strikt på hur personen skriver och hur bra personen har koll på reglerna. Det är så sjukt viktigt att analysera Ansökningarna fullt ut. Ifall personen har rätt så många grammatiska fel kommer jag inte godkänna personen. Ett par grammatiska fel är helt okej då jag istället vill se hur bra socialförmåga personen har i en intervju. Ifall jag då anser att personen har en god socialförmåga kommer personen godkännas.
Jag vill endast se karaktärer som är unika och som har en välutvecklad bakgrund.
Jag kommer se till att endast seriösa personer kommer in på servern, och endast personer som kommer bidra med något stort till servern.
När man är Medlem på Unive ska man ha koll på reglerna till 100% och lite till. Det ska inte ske några regelbrott alls. Du som Medlem ska vara en förebild för alla andra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De som är Medlem på Unive ska som sagt ha en god socialförmåga då det krävs för att kunna spela på servern. Som Medlem ska man ha koll på alla regler inom FiveM Servern men även Discord Servern.
Jag anser att du som Medlem på Unive ska vara en förebild för andra.
Du som Medlem ska vara seriös oavsett vad. Jag kommer sätta höga krav på de som jag tar in på Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret jag skulle ha ifall jag blir M-Ansvarig är helt enkelt att ta in rätt personer och vara en förebild för de jag tar in. Som sagt så kommer jag ha höga krav på de jag tar in i Unive. Samt kommer jag vara en förebild för de jag tar in. Jag har ett ansvar att vara så aktiv som jag kan. Jag har även ett ansvar att vara så välkomnande som möjligt. Jag vill verkligen att de som jag tar in blir något stort och att de har en bra påverkan på Unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag - Fredag: 16:50 - 22:30 /-/ Lördag - Söndag: 10:00 - 01:00 (På Lördag och Söndag går jag till gymmet 14:00 - 15:30)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nejdå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka