Nekad grekeeeeen | Medlem ansökning [miiniturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grekeeeeen

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? greken, tagg: valter16

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Åke växte upp i en medelstor svensk stad i en familj med starka traditioner och värderingar. Hans föräldrar drev ett litet familjeföretag, vilket gjorde att han tillbringade mycket tid i bageriet som barn. Han lärde sig tidigt vikten av hårt arbete och gemenskap. Åke gick i den lokala skolan och var alltid en hängiven och nyfiken elev.
Åke har på grund av sin familjsföretag fått ett stort intresse för just företag och entreprenörskap. Som sagt lärde han sig om hur viktigt hårt arbete och gemenskap var och därav har Åke fått en sorts disciplin. Detta gör att Åke har ett stort intresse för att skapa företag och bli en entreprenör en dag i framtiden. Just nu däremot, måste han få upp sitt kapital och då är han mer insatt inom det sociala. Därav kommer Åke sikta på att jobba inom sjukvården eller polisen.
Åke respekterar och älskar sin familj och deras traditioner djupt. Han känner sig stolt över sin bakgrund, men känner också en viss press att leva upp till familjens förväntningar. Åke är ofta eftertänksam och reflekterande och har en stark nyfikenhet och lust att utforska. Han känner också en stark känsla av ansvar för sitt samhälle och vill ha en positiv inverkan..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till serverns rp är en hög nivå av social rp. Social rp är extra viktigt för att göra rollspel så roligt som möjligt för båda parterna. Social rp kan även bidra till att man bildar en mängd olika kontakter. Detta ger en möjligheten att så småningom göra olika val för karaktären. Det kan exempelvis betyda att karaktären vänder sitt liv fullständigt. Går från laglig till kriminell, eller kriminell till laglig. Något som jag tycker är riktigt kul då ens olika kontakter kan påverka sin karaktärs val.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska spela på ett sådant sätt så motparten inte förlorar eller tycker scenariot verkar trist och tråkigt. Exempelvis kan man ta ett kriminellt scenario. En i ditt gäng råkar ut för en kidnappning och ni ser detta. Motpartens gäng riktar vapen mot er och istället för att dra upp era vapen låter ni motparten ta eran grabb. Detta gör man istället för att skjuta motparten direkt då man kan dra ut på scenariot och för motparten hade det inte varit särskilt roligt. Ni låter de ta han och sedan sker en förhandling.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Jag tar de vanligaste: RDM, Random Deathmatch och det innebär att man dödar någon utan ett grundläggande scenario. VDM, Vehichle Deathmatch och det innebär att man använder ett fordon som vapen för att sedan döda någon. Social RP innebär att man ska dra ut på scenarion och skapa kontakter för att sedan få en roligare och ett mer långvarigt scenario. Man ska inte spela solo.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en del erfarenheter inom rollspel ja. Jag har spelat på ett flertal olika servers såsom Bryggeriet,, Strive och Vågen RP. Jag har dessutom spelat på Unive en längre period men slutade för ett tag sen. Jag var förövrigt Helper här på Unive innan, då fick jag rollen Kriminell Ansvarig och Support Ansvarig. Därav har jag hanterat många kriminella scenarion på Unive men även vanliga buggar som förekommer på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? -

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter godkänd banöverklagan från permanent ban innan du kan ansöka om nytt medlemskap

Du får ansöka igen om 2024-07-01. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka